Skip to main content

Teleferikle Dorfgastein-Grossarl...



Tatilimiz sirasinda Dorfgastein'de iki tane Geocaching yaptik. 


Cachelerden biri telefon kulubesinin icinde bir yere gizlenmisti. 



Bir digeri de trafik aynasinin arkasindaydi.



O gunun geri kalanini dagin zirvesinde ve orta istasyonda gecirdik. 


Kayak pistlerine sadece kaymak icin degil, dolasmak icin, kar ayakkabili yuruyus yapmak icin ya da bir seyler yemek icmek icin de cikabilirsiniz. Dagin en yuksek noktasinda karlarin icinde bebek arabasini surerek gezen aileler vardi mesela. Tesisler bir cok ihtiyaci karsilayacak sekilde hazirlanmis. 
































Comments

  1. Son fotoğrafınıza hayran kaldım , sizin bu enerjinize hayranım ;)

    ReplyDelete
  2. canım benim çok özlemişim seni ve yazılarını ve fotolarını... elif hastanedeyken yolladığın kar fotolarına yeniden baktım da resmen anlamamışım o sırada nerede olduğunuzu iyi mi :( enerjiniz ve mutluluğunuz daim olsun, öperimmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimmm!! Sen mumlu fotografi gonderdiginde ben de otelin restaurantinda tatliyi bekliyordum, tam denk geldi yani, tabi ben masadaki dev mumu kullanmak zorunda kaldim ama olsun :))

      Elif'in "Yasemeeen ben iyiyim" diyen (yeni:) sesini duyunca bir enerji gelmisti zaten, ben de sizi operim kocaman :*

      Delete

Post a Comment