Skip to main content

Alplerde Geocaching Avı (Axalp)


Axalp'ta cevremizde iki tane Geocaching noktasi vardi, bir yandan bunlari aradik, bir yandan da yuruyus yaptik. Hep bahsediyorum bundan ama Geocaching 'nedir, ne degildir' merak edenler icin:


Ilk avimiza ciktigimiz gun hava sisliydi, daha dogrusu bulutluydu demek daha dogru olur herhalde. Cunku icinde dolastigimiz hizla hareket eden bulutlardi ve cevreye farkli, gizemli bir hava vermisti.






Biraz isirgan otlariyla hasir nesir olsak da cache bulmamiz uzun surmedi, logumuzu girdik ve cache'i buldugumuz gibi sakli sekilde biraktik.





Ahsap heykeller de bulutlarin icinde ayri guzel gozukuyor. 












Bulutlar o kadar hizli hareket ediyor ki, Cagri'ya surasi ne guzel yemyesil, fotografini cekeyim dedikten kisa sure sonra yesillik ve Cagri fotografi yerine, bulutlarin icinde Cagri fotografi cekmis oldum:)



Son gunumuzun Geocache'i gol civarinda bir yerlerdeydi. 









Bu cache'i de bulduk ve logu girdikten sonra gol cevresinde biraz daha dolastiktan sonra, ilk defa kullanacagimiz bir yoldan restaurant'a dogru yola ciktik.












Kesin gelmis olmaliyiz, daha da tirmanacak degiliz dedigimiz anda daha cook yolumuzun oldugunu farketmemiz...


...ve manzaralarin guzelligi karsisinda bir bu kadar daha olsa tirmaniriz diye dusunmemiz :)







Gecen seneki Axalp gezisinin yazi ve fotograflari icin asagidaki linke tiklayabilirsiniz:



Comments

  1. Eski yazıları da okumamışım görüyor musun :) 2011'deki haliniz de çok tatlı, iyi ki bloga yazmışsın her şeyi. Çok merak ettim bu etkinliği (adını yazmaya çalışmadım fark ettiysen :P ) En güzeli sanki sonuncusuymuş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eski yillarda bol post var, daha cok yaziyordum o siralar..

      Tesekkur ederiz :))

      Dunyanin her yerinde 3 milyon civarinda geocache varmis, bir o kadar da aktif oynayan. Ama Turkiye bu konuda hem oyuncu, hem de cache'ler konusunda pek iyi degil. Insanlar containerlari rahat birakmiyor, ya aliyor, ya zarar veriyor vs vs..

      Bir de pek bilinmiyor. Haritadan Ankara'dakilere baktim az once , Karanfil'de varmis mesela bir tane, altina yabanci bir geocacher yorum yazmis:

      ''Bulamadi demeyelim de arayamadi diyelim. Etrafta cok fazla insan vardi, daha bakinmaya bile baslayamadan, dukkan sahibi geldi ne is, olayin ne senin diye'' :))

      Ama aklinizda bulunsun, yurtdisi gezilerinize daha da renk katabilirsiniz Geocaching ile, hem de cok guzel yerler gorursunuz bu sayede, parklar, bahceler, ormanlar da dahil ;)

      Delete
  2. Siz ne harika bir çiftsiniz ... Gerçekten yurt dışına gidersem resmen sana danışacağım :)
    Harikasınız !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz :)) Yardimci olabilecegim bir sey olursa seve seve :)

      Delete
  3. Harika . :) Bayıldım . :) Ben de kendimi geziyorum sanıyorum :) Maşallah size :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler.. Firsatiniz olursa ve daha once gitmediyseniz Isvicre'yi gormenizi isterim. Dogasi muhtesem, burada yasayanlar ne sansli diye dusunuyor insan :)

      Delete
    2. İnşallah bir gün nasip olur . :)

      Delete

Post a Comment