Skip to main content

Bahcemizin bahar halleri :)


Buralarin degisken havalarina artik alistik ama nisan sonunda yagan kar beklemedigimiz bir seydi. Belcika'yi karla, doluyla, firtinayla birakip Italya'ya gitmistik gectigimiz gunlerde, dondugumuzde ''son yillarin en sicak nisan ayi'' haberlerine konu olan bir hava bekliyordu bizi.


Biraz kar, biraz gunes, biraz dolu, bol yagmur, bol ruzgar bizim kafamizi karistirsa da, doga bir sekilde daha kolay ayak uyduruyor bu degisken havalara.






Darco sanki bizim bahcenin cimleri yan taraftakinden cok farkli, cok daha lezzetli gibi ilginc yeme stilleri denemekte :) 






Gecen kis ektigimiz lalelerin tamami tatilden dondugumuzde acmis. 








Gullerimiz de acmak uzere, onlar da bir sonraki bahce postunda olsun. Bu sene ekimi biraz geciken sebzelerimizle birlikte..





Comments

  1. Muhteşem açmiş çiçekleriniz canlar.Emekleriniz hiç boşa çıkmamış.Bayıldık.Ellerinize sağlık...

    ReplyDelete
  2. Sanki çiçekçi de geziyormuşum gibi hissetim , harika gözüküyorlar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Nesrincim, bunlar bahar cicekleri, daha yaz cicekleri acacak, bahcemize bekleriz sizi de :)

      Delete
  3. sabah sabah içim açıldı, içli köfte postunu da öğlen mi okusam:)) öpüyorum seni Yasemen'cim kocaman:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim de yorumla icim acildi, gulumsedim :)) Ben de opuyorum canim :)

      Delete
  4. Amanın ne harika bir bahçe bu, kaçırmak istemiyoruuum :) Renkler harikaymış :)

    ReplyDelete
  5. Ah ne güzel olmuş bahçeniz! Çok da güzel fotoğraflamışsın:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler Semi, cok guzel bunlari duymak :) Kavurucu sicaklarin olmamasi ve bol yagis en cok onlarin hosuna gidiyor olsa gerek :)

      Delete
  6. Uzun bir aradan sonra kocaman bir merhaba!
    Dün posta günüydü, bil bakalım kimin mektubu geldi?
    Gerçekten sürpriz oldu, çok ama çok mutlu oldum.
    Hem mektubun hem de nazik hediyelerin için çok ama çok teşekkürler.
    En kısa sürede cevap yolda :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim canim, mutlu olmana cok sevindim :) Operim kocaman :)

      Delete
  7. bahçeler de olmasa :) bloğunu takibe aldım bana da bekliyorum :)

    ReplyDelete
  8. Mükemmel fotoğraflar, mükemmel bahçe, harikulade.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler 💚 Simdiki bahcemiz minik, ekilecek yerimiz yok henuz ama bir seyler yiyip icecek, yaninda muhabbet edecek yerimiz bol, buyrun bekleriz 😊

      Delete

Post a Comment