Skip to main content

Yilbasi kartlari :)


Banu'nun duzenledigi kartpostal etkinligine katilmistim yeni yil oncesinde. Ustteki fotografta Banu'ya gonderdigim ama eline ulasmayan kartpostalla basladim bu posta. Orijinali eline ulasmamis burdan fotografini gondermis olayim iyi dileklerle birlikte :) 

Biraz gec kaldi bu post ama henuz vakit bulabildim fotograflari yuklemeye. Postcrossing'ten gelen kartlarin ve ailelerimizden, arkadaslarimizdan gelen kartlarin yaninda bu etkinlik sayesinde gelen kartlar da yuzumuzu gulumsetti. 

Blog yazmanin en keyifli yanlarindan birisi de bu, yeni insanlar tanimak, birilerinin hayatlarina konuk olmak. Yuzyuze hic gorusmememize ragmen tanidigim ama cok sık gorusemedigim bir arkadasimmis gibi olan bloggerlar var. Bu etkinlik sayesinde bir suru yeni blog kesfetme firsatim da oldu. 

Kartlarin hepsi birbirinden guzel, bayildim:) 

Guzel dilekler, samimi yazilar ve el emegi zarif hediyeler icin hepinize cok tesekkur ediyorum:)  






























Comments

  1. Böhühühüh ağlamak istiyorum! O kart bana neden ve nasıl ulaşmaz :(

    ReplyDelete
  2. Hem kirmiziyi, kari ve yagmuru sevdigini bildigim icin hem de benim postcrossing melegim oldugun icin:) gorur gormez aklima sen geldin ve tek bir tane kalmisti bu karttan, aldim hemen, diger zarf gitmezse en azindan bu ulassin diye ayri gonderdim ama ters kose yapti postaci bu defa, zaten yuzde elli ulasma orani var su an sana gonderdigim postalarin :(

    ReplyDelete
  3. yine cok guzel bir kart etkinligiydi, bahanesiyle yeni yeni bloglari tanimis oldum :)
    kartimin ulasmasina da sevindim :)

    ReplyDelete
  4. Şu yorum yetti mutlu olmama :) sağol canım benim. Hem küçük bile olsa bir umudum var belki gelir...

    ReplyDelete
  5. Tekrar tesekkur ederim A-H :)

    Yeni etkinliklerde bulusmak dilegiyle ;)

    ReplyDelete
  6. Hep mutlu ol Banu'cum cok mutlu ol :)

    Belki bir surpriz yapar gelir kart gec de olsa ..

    ReplyDelete
  7. Kartımın ulaşmasına sevindim :)

    Etkinlik sayesinde tanışmış olmaktan mutluyum,

    Sevgiler

    Morkalemlik

    ReplyDelete
  8. @Mor kalemlik

    Ben de cok mutluyum tanismis olmaktan:)

    Kart zaten harikaydi, bayildim, bir de icinden bir surpriz cikmasin mi, tekrar cok tesekkur ederim :)

    Benim kartim da ulasmis, sevindim..

    Sevgiler..

    ReplyDelete

Post a Comment