Skip to main content

Bu Aralar Bizden ve Tesekkur 💜


2018'ten herkese merhaba :)



Kış geldi, 'Tis the Season" derken, hava sicakligi artmasa da, gunler uzamaya baslayinca sanki kış da bitiverecekmis gibi geliyor. Oysa bu sene dogru duzgun kar bile gormedik. Bol bol yagislarin oldugu donem bahcedeki en buyuk hareketlilik islak tuyleriyle kosusturan sincaplar ve bahcenin her kosesinde cesit cesit mantarlarin bitmesiydi.






Hakkini yemeyeyim bir kere kar yagdi, hafif tuttu da aslinda ama o gun tam bizim is icin Almanya'ya dogru yollarda olmamiz gerektiginden fazla tadini cikaramadik. Su fotografta benim birazdan Alplerde kayacakmisim gibi giyindigime bakmayin, yola cikmadan bahcede bes on dakika usumeden oynayayim diye butun o donanim :D




Almanya'ya gitmeden bir kac gun once NPC'nin yil sonu balosuna katildik, klasik dans ekibimize bu sene yeni arkadaslar katildi. Işığı guzel ayarlanmis, ozel poz verilmis fotograflar da var o geceden ama boylesi daha eglenceli sanki:)


Balodan bir kac gun sonra Ramstein'e dogru yola ciktik. Bir isiniz yoksa pek gezme amacli gidilecek bir yer degil belki ama yine de gidecek olanlara Hotel Rosenhof'u tavsiye ederim. Klasik tarzda otel degil de tatil koyu icerisinde kaliyormussunuz gibi, biz memnun kaldik buradan.






Otelin kahvaltisi ve restauranti da guzeldi. En cok dikkatimizi ceken ve hosumuza giden calisanlarin ilgili ve ozenli davranislariydi. Ornegin aksam yemegi icin gittigimiz bir aksam masaya ikram olarak ekmek ve icinde kucuk et parcalari olan tereyagi gelmisti. Daha sonra vejetaryen menusunden siparis verince garson digeri etli, tercih etmeyebiliriz diye sade tereyagi getirdi. Baska bir aksam yine otelde yedigimizde masaya oturur oturmaz hem etli hem sade tereyagi getirilmisti. Ufak tefek ayrintilar belki ama cok ince davranislar. 

Cagri'nin isi erken bitince planladigimizdan bir gun once donsek mi diye resepsiyona sorduk, rezervasyonu Booking.com'dan yapmamiza ve biz iptal ettigimiz takdirde geri odeme durumu olmamasina ragmen, kendileri Booking.com ile iletisime gecip kalmadigimiz son gunu iptal ettirip, ucretini almadilar. 
Her sey guzeldi de daha once hic boyle bir sey yemedigimiz icin cok buyuk beklentiyle siparis ettigimiz cheesecake-creme brulee sinifi gecse de beklentimizin baya altinda kaldi, o kadar da olsun :)


Otelin yakinlarindaki Gabriella's da memnun kaldigimiz bir italyan restauranti. Menusu, calisanlari, ortami ile burasi da tavsiye edecegim yerlerden biri.


Kaldigimiz otel Rosenhof ile Landstuhl arasindaydi. Gunduzleri kucuk sevimli bir kasaba olan Landstuhl'da yuruyusler yaptim. 










Eve dondugumuzde Christmas'a cok az kaldigindan Christmas pazarlarini gezecek cok az vaktimiz kalmisti. Noel havasini soluyalim diye bir cuma gunu renkli standlarin arasinda gezdik, sicak sarap ictik, cok yagli ve agir geldigi icin Cagri'nin Noel favorisi reibekuchen'i bitiremedik. 



Bu defa arkadaslarimiz Turkiye'de olduklari icin geleneksel Noel yemegini yapamadik ama dunyanin bir cok yerinde gelenek haline gelmis baska bir sey yaptik ve Noel aksami "Evde Tek Başına" izledik,  ozlemisim cocuklugumda buyuk heyecanla izledigim bu filmi :)


Noel aksami yalnizdik ama yilbasi aksami cok tatli misafirlerimiz vardi. Yenilenler icilenlerin yaninda, Zeki Müren'den Ed Sheeran'a her nesile hitap edecek muzikler, bol muhabbet, bol kahkaha ve salonun bir kapisindan cikip, holden yuvarlak cizerek diger kapidan girerek basladigimiz yerde sonlandirdigimiz damat halayi konumuzun tamaaaamen disinda :))






Bir de gecenin sonunda (saat gece üç civari) ortaligin toplanmasina yardim etmesi yetmezmis gibi, bir de salonu supuruvereyim diyen bir yardimciniz varsa daha ne olsun.  💕


Yeni yilla birlikte Goodreads 2018 Reading Challenge'nin yaninda biraz daha renklendirmek icin Bizim Buyuk Challenge'imiz meydan okumasina da katildim. Aslinda evdeki kitaplardan bir liste hazirladim ama arada degisiklikler yapiyorum, uygun baska bir sey olursa ve okumak istersem o kitabi okuyorum.

Simdilik iki maddesini tamamladim. 

26. Uyarlama filmini merak ettiginiz bir kitap maddesi icin Agatha Christie'nin 'Murder on the Orient Express' kitabinin Hollandacasini okudum. Agatha Christie okumayi cok seviyorum :) Film su anda vizyonda. Sinemada ya da daha sonra evde izlemek istiyorum yakin zamanda bu filmi. 


34. Icerigi kurgu olmayan bir kitap maddesi icin Murathan Mungan'in otobiyografi-ani-anlati tarzindaki kitabi 'Harita Metod Defteri'ni okudum ve cok sevdim, aklimda kalan, isaretledigim cok yer oldu.

Su aralar bu meydan okuma listemdeki baska iki kitabi okuyorum, ara ara yazarim neler okudum diye, bildigim, gordugum kadariyla bu challenge'i yapan cok kisi var, fikir alisverisi faydali olabiliyor :)


Bir onceki yazida bahsetmistim Advent Calender'i amacindan farkli kullaniyoruz diye, bu sene de gelenegi bozmadik ve gelen yeni yil ve noel kartlarini bu takvime asmaya basladik. Ilk kartimiz annemlerden yaninda Ege incirleriyle birlikte gelmisti, sonraki gunlerde hizla dolmaya basladi takvimin gunleri.



Aslinda kartlar yurt disina gec ulasiyor diye ocak sonuna kadar takvimi asili tutacaktik ama Ebygale Asli, Kitana Gonca, Bosdefter Hazan, Leylakdali Nurşen Abla, Hintcevizi Elif Gozde, Yercekimli Karanfil Yagmur K., Mor Kalemlik Şaziye, Nessinkelebekleri Nesrin, Gretaninkelebekleri Elif, Freeasacat Sevgi, Noel kacaklari Zeynep ve Emre, 2balikEsra'nin meshur kuzeni kkk Merve, ve komsularimizdan birbirinden guzel kartlar takvimi doldurup asacak yer kalmayinca hem takvimi kaldirmak hem de tesekkur etmek istedim.


O kadar tatli kartlar, ince dusunulmus, ozenle secilmis harika hediyeler geldi ki guzel, icten dileklerle birlikte, ne kadar mutlu oldugumu burdan anlatmam cok zor, hepinize coook tesekkur ediyorum. Ne sansliyim ki uzaklardan kalbimi pit pit attiran, yuzume gulumseme koyan insanlar var. 





Rengarenk, ışıl ışıl bir yıl diliyorum herkese :)


Comments

  1. Okurken hayli keyif aldım, bir yanda karların o berrak hafifliğinde ayazı hissettim diğer yanda ilkbahar ve sonbaharın neşesine, coşkusuna tanıklık ettim. Geçtiğim yollarda, Harita Metod Defteri ve Agatha Christie ile karşılaşmak güzeldi. Kartpostallar ve dostça yapılan sohbetlerin lezzetini duyumsadım. 2018 yılında da güzelliklerin devamını dilerim, sevgilerimle mutlu ve umutlu senelere...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şiir gibi yazmissiniz yine, cok tesekkurler yorumunuz icin :) Saglik, huzur ve umut dolu bir yil diliyorum bende, sevgiler..

      Delete
  2. Önce maşallah diyeyim size. Ne kadar tatlı bir çiftsiniz.
    Fotoğrafların her biri çok güzeldi. Keşke yapı ve mimari açısından bizim ülkemizde de bu şekilde yapılaşma olsaydı dedim içimden...
    İyi seneler tekrardan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok cok tesekkur ederiz :)

      Eskiden muhtemelen daha guzeldi yapilar ama onlari bile koruyamadiktan sonra yenilerinden ne bekleyebiliriz bilmiyorum, yazik oluyor sadece :(

      Iyi seneler, huzur ve saglik dolu ve bol kitapli :D

      Delete
  3. Enerjin buraya kadar geldi ♥
    Şahanesiniz siz...
    Dost sohbetlerlin eksilmediği, bol gezmeli, bol keşifli, mutlu, sağlıklı bir yıl diliyorum sana ve eşine.
    Öpüyroum seni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz Şebo, bol enerjili, bol sohbetli, keyif dolu ve tabiki saglikli bir yil olsun hepimiz icin. Opuyorum ben de seni kocaman :)

      Delete
  4. Harika geçmiş fotoğraflardan bile nasıl güzel hissediliyoru :) Daha da güzel geçecek bir yıl dil diliyorum. Bol bol gezeceğiniz, eğleneceğiz, ve tabii ki sağlıklı huzurlu bir yıl..
    Seneye ben de kart atayım oldu mu ? :)
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Ezgi, hepimiz icin oncekilerden daha da guzel bir yil olsun, saglikli, huzurlu, eglenceli :)
      Adresini gonderirsen ben de sana kart atmak isterim, sene sonunu beklemeden arada surpriz kartlar gelebilir :D
      Sevgiler..

      Delete
    2. Nasıl sevinirim. O zaman mailleşelim ben de sana kart atmak isterim :)
      ezgitandogan@gmail.com benim mailim
      Sevgiler

      Delete
  5. Yasemen, yine ne güzel fotoğraflar paylaşmışsın, her birine bakıp gülümsedim :) Bu yıl yine böyle mutluluk sağlık ve huzur içinde geçsin, o birlikte güldüğünüz fotoğraftaki gibi heeep gülsün yüzünüz :)

    Benim kartım sana ulaşmıyor hiç bir zaman, nasıl üzülüyorum buna anlatamam...her zaman aynı şey, ilk önce sana yazıyorum heyecanla umutla, ama bir türlü yolu bulamıyor baksana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Zeynepcim, benim kartim da sana ulasmadi sanirim, burdan yazayim tekrar, mutlu, huzurlu, saglikli bir yil diliyorum ben de. :)
      Kart icin de dusunmen yeter, almis kadar oldum, tesekkur ederim. Bu arada blogun kaybolmus yine, nerelerdesin acaba?

      Delete

Post a Comment