Skip to main content

Guzelcamli gunleri (II)


Ailelerimizle harika zaman gecirip, oralarda yediklerimiz yetmiyormus gibi, valizlerimizi, sakiz receliyle, damla sakizlari ile, kavanoz kavanoz ceviz receliyle, Emine teyzenin harika kahvalti sosuyla, bahcenin kirma zeytinleriyle, ev yapimi visne receliyle, Beypazari kurusuyla, Sirince saraplariyla, kitaplarla, dergilerle, peynirlerle ve buralarda bulamadigimiz bir cok seyle doldurup evimize donduk.
Hic bir seyin kirilmadan, bozulmadan gelmesi buyuk basari oldu ama paketleme konusunda iyi is cikardik diyebilirim :)





Nazilli Kismet Pide'yi araya sıkıstırmasaydim olmazdi.






















Tatil bitti ama fotograflara baktikca biz hala oralarda gibiyiz. Tatil postlarinin sonuncusuyla herkese huzur dolu gunler diliyorum :)

Comments

  1. canım, ya fotoğrafları bu kadar büyük nasıl yapıyorsun? ben şablon ayarlarını ne yaparsam yapayım fotoğrafları büyütemiyoruummm :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotograflari bloga koymadan genisligini 900 piksel olarak kaydediyorum hepsini, cunku benim kullandigim sablon icin en uygunu 900 ya da 960 piksel(genislik icin bu degerler, boyunu kendi ayarliyor, ben yapmiyorum, genis ekran televizyonda enine buyuyen goruntuler gibi olmasin diye :) . Daha fazlasi kenarlardan tasiyor ya da yazilarin ustune cikiyor falan.

      Bloga koydugumda, baslangicta hepsi orta boyda oluyor, ustune tikladiginda cikan seceneklerden orijinal boyutu seciyorum hepsinin tek tek. Orijinali de zaten 900 piksel genisliginde ayarlanmis oldugundan tam istedigim boyutta oluyor.

      Umarim yardimci olabilmisimdir canim :)

      Delete
  2. tamamdır :) çok teşekkür ederim. Hi hi çok mutlu oldum. :)

    ReplyDelete
  3. Epeydir giremiyordum Bloga.. Yasemen ne hoş fotolar bunlar bayıldım bayıldım :)))) Çimlerde, hamakta, şarapla, tatlıyla, meyveyle :) Süpersin ! :)Antalya'dan sıcccacık sevgiler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim canim :) Havalar iyice sogumusken Antalya'dan sicacik sevgiler cok iyi geldi :))

      Delete
  4. Ne tatlısınız,mutluğunuz gözlerinizden okunuyor.daim olsun ❤❤❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz Semracim, sizler de hep cok cok mutlu olun <3 <3

      Delete
  5. Senin fotoğraflarına bakarken kendimi kaybediyorum ya Yasemen :) ikiniz de çok tatlısınız ve fotoğraf işinde de başarılısınız :)
    Bir de şu şirince, şarap ve ceviz reçeli üçlüsü var ya içimm gitti! Ah o Şirince'nin İstanbul da hiç bir yerde bulamadığım ceviz reçelleri ahh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayy cok tesekkur ederim hem kendim hem Cagri adina, cok mutlu oldum :))

      Ceviz recelini Bursa'dan Kusadasi'na gecerken Susurluk'ta Kamil Koc'un mola yerinde gormustum, hatta sakiz receli, domates receli falan da vardi. Belki Istanbul taraflarinda bu tarz bir yerde de vardir. Ege'de cok gordum satan yer ama Bursa'dayken bilmiyordum hic bu receli. Hem kansizliga iyi geldiginden hem de tadini sevdigimden baya bir getirdik buraya.. Henuz bir kavanozunu bitirdik, daha bol bol recelimiz var, kahvaltiya gelin bize, birlikte yiyelim, Sirince sarabimiz da var hem :))

      Delete

Post a Comment