Skip to main content

Guzelcamli gunleri (I)


Tatilin ilk yarisini tamamlayinca bu defa Kusadasi yollarina dustuk. Yine sevdigimiz insanlari gorduk, bol bol yedik, ictik, dinlenmek kadar gezmeyi de ihmal etmedik :)




Bayila bayila yedigim tahinli pideler en az bizim evde yaptigimiz kadar guzeldi :))




















Guzelcamli'da Caputcular carsisini da gezdik.















Bu defa daha gec saatte gittik Degirmen'e aksam yemegine, Degirmen nasil bir yer diye merak edenler icin :






Bahce muhabbetleri de cok keyifli oluyor dogrusu:)











Comments

  1. Ahh ahh önce şunu söylemeden geçemeyeceğim galiba ilk iş bir lokma tatlısı yapmak olacak bir iki güne:):)Böyle mutlu aile tabloları beni benden alıyor. Harika zamanlar geçirmişsiniz. Yiyeceklerin de her birine ayrı ayrı uzuuun uzuuun baktım iç geçirdim. Zeytinyağlı biber dolması süper göründü gözüme. Eskiden de fotoğraflardaki yemeklere bakmak ve incelemek gibi huylarım vardı aslında ama buraya geldiğimden beri daha da arttı:)üç tekerlekli metal bisikleti çok sevdim. Ben de bir bisiklet alıp da ofisime koymak isterdim. Seneler var bisiklete binmedim. Bu sene binerim diyordum ama yine olmadı, pek hasretim kendilerine:)Bahçeniz eviniz pek güzelmiş. Ayrıca o bahçe duvarlarının da hastasıyım. Bizim yazlıkta da o tip duvarlardan var. Benim için yeri özeldir. Eskiye dair olan her şey güzel oluyor zaten. Şimdi ben de yeni evin duvarlarını onlardan istiyorum demeye korkuyorum deli diyecekler:)Bizim yazlıkta duvarları seven bir ben varım herhalde. Bu yeni moda yeşil çitler pek ruhsuz:)Daha bol neşeli günler diliyorum. Kuşadasının içini geçen sene gördüm buralar nereler bilmiyorum ama güzelmiş. Nazilli yazısı da okudum fotoğraflarda bir gün orayı da görmek kısmet olur umarım oranın da yemekleri pek güzelmiş arkadaşımın annesi biz öğrenciyken Ankara'ya hep yapar yollardı:) Sevgiler kocaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu sene lokma tatlilarindan yana sansimiz cok iyi. Mykonos'ta neredeyse her gun yemistik, oyle guzeldi. Bu sene yazlikta da komsular dokmusler, harikaydi o da, kac tane yedim hatirlamiyorum, farkli ama cook guzeldi :)

      Yemek yemeyi de yapmayi da cok seviyorum, o yuzden benim de ilgimi cekiyor yemeklerle ilgili postlar, fotograflar..

      Tesekkur ederim canim butun guzel sozlerin icin :)

      Tatliyi yaparsan simdiden afiyet olsun :) Sevgiler..

      Delete

Post a Comment