Skip to main content

Yunan adalari - Mykonos


Mykonos gezdigimiz adalar icinde en sevdigimiz oldu. Internette ada ile ilgili sinirsiz bilgiye ulasilabilir, o yuzden fazla bir sey yazmayacagim. Onun yerine kimi zaman ancak iki kisinin yanyana gecebilecegi kadar dar sokaklari, beyaz badanali, mavi kapili evleri, tepedeki yel degirmenleri, gece hayati, kucuk Venedik'teki denize tasan balkonlu evleri, tavernalari, adanin sembolu olan pelikan Petros'u ile mutlaka gormenizi tavsiye edebilirim.

Bir de Yunanistan'a giderseniz ozellikle bizdeki Ege mutfagina cok benzeyen Yunan mutfagindan gonul rahatligiyla her seyi deneyebilirsiniz, coguna asina oldugunuz tatlardan ilk defa denediklerinizi de buyuk ihtimalle seveceksiniz, yaninda ouzo icmeyi de ihmal etmeyin :)

(Mykonos gezi notlari icin yan taraftaki etiketlerden Mykonos'a tiklayabilirsiniz. Diger Yunan adalari notlarini da Greece etiketinin altinda bulabilirsiniz :)
























Comments

  1. Yunan Adalari' ni seviyorum. Yemekleri de öyle.
    Siz de ne cok gezmissiniz, bir geldiniz tam geldiniz:))

    ReplyDelete
  2. Ben de cok seviyorum :)

    Yemeklerini de gitmeden biraz arastirmistim, bazilarinin ismi neredeyse ayni zaten bizimkilerle, cogu da severek yedigim seyler, digerlerini de firsat buldukca denedim o yuzden bol bol yurumemiz iyi oldu, yoksa kapilardan gecemeyebilirdik :P

    ReplyDelete

Post a Comment