Skip to main content

Şirince..

Şirince uzun zamandir gitmek isteyip hic gidemedigim bir yerdi. Hazir Kusadasi'ndayken ve firsatimiz varken burayi da ziyaret ettik. 

Ben cok sevdim burayi, yolunuz duserse mutlaka ugrayin. Köyün hemen girisindeki Dimitros Restaurantinda zengin cesitleriyle mukemmel bir serpme koy kahvaltisi yapin, yerel urunlerin satildigi sokaklarinda dolasin, alisveris yapin, meshur Sirince meyve saraplari icin Kivircik Sarap Evi'ne ugrayin, oradaki teyzeyle, kivircik amcayla muhabbet edin, kavunlu, seftalili, cilekli, karadutlu, visneli, elmali, narli saraplari tadin, mutlu bir sekilde evinize donun :)










































Comments

  1. Sirince'ye yillar önce gitmistim. Ekim de esimin ailesi geliyor, sanirim onlari da götürecegim oraya. Efes'i de görmek istiyorlar cünkü.
    Epey turistik olmus oralar fotograflardan anladigim.
    Bozulmaz umarim...

    ReplyDelete
  2. Benim ilk gidisim oldugu icin kiyaslama yapamiyorum ama ben bu haliyle bile begendiysem onceden kimbilir ne guzeldir :)

    Carsisi falan cok turistik ama ara sokaklara dalinca daha fazla koy tadi aliniyor, daha sakin, daha huzurlu..

    Hamburg'dan gelecekler sanirim esinin ailesi, Turkiye'ye sık sık gelmiyorlarsa degisiklik olacaktir onlar icin de, bizim icin bile serpme kahvalti, ev tarhanasi, nar eksisi, meyveli saraplar ruya gibi geldi :))

    ReplyDelete
  3. Evet, Hamburg'dan geliyorlar. Yilda bir kere gelirler, ben de iki kere giderim en az:)
    Güzel yerlerin kesfedilmesi biraz can yakici oluyor. Bu her yer icin gecerli. O yüzden cok turistik yerler bana itici gelmeye basliyor bir süre sonra.
    Bana sorsan Paris' te mi tatil yapmak istersin, yoksa Tirol' de bir köyde mi diye, kesinlikle Tirol derim.
    Birkac gün icin Paris de olabilir ama sanirim fazlasi, bu kadar turist bana iyi gelmez diye düsünüyorum.
    Alacati örnegi de yasaniyor iste, yazin hic cekilmiyor, fazla kalabalik her yer. Baharda gidilecekse cok güzel:)
    Sirince'yi görmen iyi olmus. Meyveli saraplardan evde de ictik bir süre, tatli ile birlikte iyi gidiyor.
    Efes'e ugramadiniz mi?
    Ya da Meryem Ana'ya?

    ReplyDelete
  4. Turistik yerler dedigin gibi en fazla 3-5 gun iyi oluyor, kafa dinlemek icinse henuz kesfedilmemis yerler daha cazip:)

    Alanya'dan Izmir'e kadar olan kiyiyi dolastik hep ailemle onceki yillarda, Efes ve Meryem Ana da dahil bir cok yeri gordum. O yuzden bu defa bilmedigim, gormedigim yerleri tercih ettik, biraz gec kalsam da Sirince'yi gorup, meyveli saraplarini tatmis oldum, biraz da yanimizda getirdik tabi evde icmek icin :)

    ReplyDelete

Post a Comment