Skip to main content

Scottish Weekend..

Bu hafta sonu Schots Weekend'in 29.su duzenleniyor. 
Biz ilk kez gecen sene gitmistik bu etkinlige . O zaman hazirligimiz yoktu, hemen hemen herkesin kiltlerle geldigi bir etkinlik oldugunu bilmiyorduk. Sadece pipebandlerdeki muzisyenlerin bu tarz kiyafetler giyecegini dusunmustuk. Durumun hic de oyle olmadigini gorunce biz de kendimize birer kilt almistik. Bu seneki Scottish Weekend'e daha hazirlikli gittik boylece :)



Yine rengarenk standlar, farkli cinslerden kopekleriyle ekose desenler icinde dolasan insanlar, iskoc ezgileri, muzik ve dans yarismalari, konserler ile guzel bir etkinlik oldu.

























































Gun boyunca cok keyif aldik, eglendik, hava da sansimiza cok guzeldi ama gunun en eglenceli kisimlari sihirli(!) armut agacindan kopardigimiz armutlari yerken ettigimiz muhabbetler oldu. :)














Comments

  1. Canım;
    Yine şahane bir etkinlik, yine ortam bir başka güzel, siz bir başka güzel:) Bu gol gülümsemeli ve bol gezmeli hallerinizi pek seviyorum. Geleneksel tarz size çok yakışmış, o etekleri hep beğenmişimdir. Belki bu nedenle okul formamı da pek severdim ben, ekoseliydi:) Keşke bizim de bir gün böyle şahane yerler görmek imkanımız olsa. Her şey süper eğlenceli görünüyor ama benim aklım en çok o ahşap baskılarda kaldı,, ayy orada bi ağaçlı olan vardı ki ne harika:) Böyle bir festivale sanırım hiç katılmadım, yahut Cezayir böyle bir izlenimi beynimden silmiş de olabilir. Sadece panayıra gitmişliğim vardır iki kez...
    Şimdi bi tur daha baştan okurum yazdıklarını ve fotoğraflara huzurlu huzurlu bakarım ben.
    Kocaman sevgiler, bol gülümsemeli, eğlenceli günler size.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz canim :) Ogle saatlerinde gitmistik, biraz dururuz, sıkılırsak doneriz aksama dogru demistik, zamanin nasil gectigini anlamadik bile, baya bir kalmisiz orada :))

      Cezayir'in de kendine ozgu bir havasi var, ben de oralari gormek isterim, oranin insanlariyla konusmak, yerel yiyeceklerden yemek, tadini cikarin bizim yerimize de oralarin.. Opuyorum kocaman :)

      Delete
  2. Gençlik ne güzel şey ! Ağzınızın tadı bozulmasın .
    Bu etkeinlik çok keyifli olmalı. İskoç müziğine de bayılıyorum. Bu aralar Outlander favori dizim zaten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz :)
      Outlander izlemedim henuz hic ama merak ettim, vaktimiz oldugunda izleyebiliriz, dizinin atmosferi etkileyici gorunuyor..
      Sevgiler..

      Delete

Post a Comment