Skip to main content

Peritozu Cupcake !!


Ozellikle son zamanlarda butik pastalar, kekler, kurabiyeler her gecen gun daha fazla ragbet gormeye basladi. Insanlar artik bir cok ozel an ya da kutlama ikramlari icin farkli arayislara giriyorlar. Kimi zaman belirli bir konseptte urun tasarimlari yapiliyor, kimi zaman da kisiye ozgu yaratici calismalar meydana cikiyor. 

Oyuncak hamurla oynamak bana her zaman cok keyifli gelmistir. Seker hamurundan bir seyler yapmayi ise hic denemedim. Iyi ki de denememisim zira ortaya boyle seyler cikarmak icin yetenek gerekiyor, benim elimden ortaya neler cikardi pek dusunmek istemiyorum :))


Bu sirin cupcake ve kurabiyeler bir arkadasimin annesinin eserleri. Berna teyze hobisini profesyonellestirmek icin pastacilik kursuna gitmis ve sonunda ortaya Peritozu Cupcake cikmis. 
Dogumgunu, evlilik, bebek, yeni yil, sevgililer gunu gibi temalarin yaninda sadece size ozgu, sizi anlatan figurleri ya da sizin icin ozel bir ani resimlestirebilir, guzel surprizler yapabilirsiniz. 

Herhangi bir konuda bilgi almak, fiyat sormak, urun cesitlerini ogrenmek isterseniz Berna teyze seve seve yardimci olacaktir. 

Facebook ya da internet sayfasindan iletisim bilgilerine ve diger fotograflara ulasabilirsiniz. 



Her gununuz cupcake tadinda gecsin :)










Comments

  1. Berna teyzeee bana da bu cici şeylerden yapar mı acaba?? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence kesin yapar :) Instagram ya da Facebook sayfasindan istedigini sorabilirsin ;)

      Delete

Post a Comment