Skip to main content

Orman yuruyusu..



Buralarin havasini pek sevmiyorum ama bu kadar bol yagmur yagmasinin en guzel taraflarindan biri sanirim her yerin yemyesil olmasi. Tabi buna insanlarin dogaya karsi duyduklari saygi ve hukumetin destegi de buyuk bir etken. 

Gectigimiz gunlerde evin bir iki kilometre yakinindaki bir ormana yuruyuse gittik. Cok yakinimizda olmasina ragmen bu yuruyus yolunu yeni kesfettik. Bir cok insan gorduk ormanda, genc, yasli, kimi kopegiyle geziyor, kimi gruplar halinde yuruyus yapiyor, kimi kosu yapiyor. Onlarca kökünün her birinin gorunen kismi benim kadar belki daha buyuk olan ve cok katli apartmanlardan daha uzun agaclar gorduk. Sagda solda acmis, kucuk, renk renk cicekler gorduk.
Bu gunlerde bu yuruyus bize iyi geldi. 

















Yolun basindaki salyangozu karsiya gecirmem gerekiyordu, biri yanlislikla ezmesin diye. Sanki ben olmasam basaramayacakmis gibi, kimbilir daha once kac kere gecti o yollardan :) Ama aklinda kaliyor insanin iste. 





Comments

  1. merhaba Yasemen, nasılsın? Dün gece çok ilginç bişey oldu seni rüyamda gördüm:) Anlatmadan geçemiycem :) orman yürüyüşü postunuza baktım sanırım fotolar okadar canlı ki ondan bilinçaltıma işlemiş:))
    Rüyamda sen eşin ben eşim ve birde tanımadığım bir çift beraber sizin o orman yürüyüşü yaptığınız yerlerde yürüyoruz bir tura katılmışız akşamlarıda bir otelde konaklıyormuşuz. Sabah kahvaltısına eşimle bir iniyoruzki ne görelim siz o çiftel ayrı masalara oturmuşsunuz. Nooldu diyorum sana biz küstük onlarla konuşmuyoruz diyorsun. :)) Allah Allaaah niyeki diyorum işte diyosun konuşmayacağız onlarla. Ara kalıyoruz böyle eşimle nereye oturacağımızı bilemiyoruz falan garip komik bir rüyaydı ama mekanlar senin gezdiğin yerlerdi :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su anda o kadar sasirdim ki Burcu :) Gectigimiz haftalarda Ceren ile ilgili post paylastigin bir gunun aksami ben de ruyamda sizi gormustum. Siz, biz bir de Ceren'in anneannesi ya da babaannesi bir de teyze hala gibi bir kac kisi daha vardi. Buralara gelmissiniz hep birlikte. Geziyoruz falan. Konusmalara kadar hatirliyordum sabah, sana anlatacaktim, sonra bir seyler cikti yazamadim, ayrintilari unutunca da yazmadim bir daha. Simdi sen boyle deyince anlatmak istedim ben de yarim yamalak da olsa. Cok ilgincti yalniz sanki yuzyuze gorusmusuz daha once gibi normal gelmisti ruyamda gorduklerim :))

      Delete
    2. :)))) Ciddimisin :)) Çok iyiyimiş yaa Yasemen biz daha tanışamadık ama rüyalarda buluşmaya başladık :))
      Bende öyle hissettim rüyamda, diğer çift yabancı ama siz, yıllardır tanıdığım dostlarımız gibi yakın hissetmiştim kendime :)
      Bakarsın bir gün geliriz yada siz gelirsiniz ve tanışma fırsatı buluruz belli mi olur :)

      Delete
    3. Bence bir gun yuzyuze de gorusecegiz, oyle bir his var icimde :))

      Delete
  2. Tişörtüne bayıldım!!!!
    Yeşil güzeldir, iyidir, sakinleştirir insanı. Sürekli yaşasam ben de bıkar mıyım bilmiyorum ama Hamburg`a gittiğimde nefes alıyorum. O kadar yeşil ki ve o kadar çok park var ki, tıpkı senin fotoğraflardaki gibi. Koca koca ağaçlar, bilmem kaç yıllık. Bizdeki gibi dök betonu, araya birkaç ağaç ekme muhabbeti değil park anlayışı:)
    Salyangoz ve kaplumbağalara karşı ben de senin gibiyim. Bir kere Hamburg`da denk geldim, bir otobüs şöförü yoldan geçmekte olan bir kirpi için otobüsü durdurdu, indi ve gazeteyi kirpinin altına sokup karşı tarafa geçirdi:) Vay be! demiştim içimden:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler:))

      Bence bikmazsin Semi, arada insan belki farklilik ister ama, kucuk kacamaklarla hallolur o da. Yesil her zaman guzel ve ferah.

      Bonus puan alacak gibi hayvanlarin uzerine suren suruculer varken, otobus soforunun yaptigi cok guzel bir davranismis gercekten. Ben de durdururdum kullandigim araci tabi oyle bir durumda ama kirpiyi nasil gecirecegimi bilmedigimden kendiliginden karsiya gecene kadar beklerdim heralde :))

      Delete
  3. Gerçekten doğanın güzelliği karşısında insan, havanın yağışlı olmasına laf edemiyor Yasemen'cim.Muhteşem bir orman gezisi olmuş.Çiçeklere,ağaçlara ve yeşilliklere bayıldım annem...Biz de bu güzellikleri, sayende görüyoruz, sağolasın canım...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederiz annecim :) Yagmur yagsin tabi ama arada biraz gunes, biraz sicak, biraz aydinlik fena olmazdi, bu guzelliklerin tadini daha cok cikarmak icin :D

      Delete
  4. Çok güzel fotoğraflar bayıldım:) O karnaval görüntülerine ben de yakından tanık olmak çok isterdim. Büyülü bir dünyada gibisin:) Bu arada ben de burada yağmurlu havalarda özellikle ortaya çıkan salyangozları ki ben onlara sallandoz diyorum:) ne zaman yolun ortasında görsem karşıya geçiriveririm yoksa aklım onlarda kalıyor acaba ne yaptı öldü mü biri ezdi mi diye. Sanki ben olmayınca napıyorlarsa:) Aynı şeyleri yapıyormuşuz meğerse ne güzel:) Kocaman sevgiler ve selamlar:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim:) Kucucuk ficicik ama ici dolu tursucuk bir sehirde yasiyorum, mumkun oldugu kadar tadini cikarmaya calisiyorum bu etkinliklerin :)

      Ayni seyleri hissediyormusuz sallandozlarla ilgili, ne guzel, hem kurtardigimiz bir sallandoz bir sallandozdur :))

      Sevgiler gonderiyorum buralardan...

      Delete

Post a Comment