Skip to main content

Yeni yil aksamimiz :)


Yilin son gunlerine hasta olarak girince yeni yilin ilk saatlerine kadar bekleyemeden uyurum diye dusunmustuk. O yuzden yemek faslina biraz erken basladik. Ama yemek yeme, muzik-eglence, oyun oynama, bir seyler izleme vs derken gece tahmin ettigimizden biraz gec bitti. 

Once guzel dileklerle Turkiye ile girdik yeni yila, sonra karaoke partisi ve havai fisekler ile Belcika ile, daha sonra da London Eye civarindaki muzik ve isik gosterileriyle Ingiltere ile girdik. 

Yeni yilin herkese guzellikler, saglik ve huzur getirmesini diliyoruz:)

MUTLU YILLAR!!

























Comments

  1. mutlu yıllar güzellik:) bloggerı resmen sen post yazmışsındır diye açtım. ne de güzel bi yılbaşı gecesi olmuş sofra da siz de bi harikasınız:) umarım ben de seneye en sevdiğimle sizin kadar mutlu girerim yeni yıla. kocaman öpücükler en güzel dilekler!

    ReplyDelete
  2. Seliiiin mutlu yillar :) Yorumlarini ozledim, ne zamandir yoksun, arada nerelere kayboluyorsun sen oyle?

    Bir dahaki yila en sevdiginle bize bekleriz, birlikte kutlariz yeni yili :))

    Opuyorum ben de kocaman..

    ReplyDelete
  3. Bu sene yeni yıla girmek sanki gene bir secim daha kaybetmiş gibi buruk bir his bırakmıştı icimde. Sanirim Turkiye'nin bu ağır puslu havası yaramadı bana. Ama bu sıcacik resimler bir umut aşıladı 2013'e şans vermek icin:) eğlenmenize sevindim.

    ReplyDelete
  4. Ne özenli bir masa, ne inceliklerle dolu bir akşam... Yeni yıl mutluluğunuzu daim etsin.
    Bayıldım yaptığın mamalara ;)
    Antalya'dan sevgiler....

    ReplyDelete
  5. Her gecen gun Turkiye'nin gittigi yolu gorunce burukluk hissetmemek mumkun degil Aysegul'cum ama dedigin gibi bir sans vermek lazim hem ulkeye, hem 2013'e..

    Siz donun, birlikte de egleniriz :)

    ReplyDelete
  6. Cok tesekkurler Burcu, siz de hep mutlu olun :)

    Ana yemek ve tatliyi esim yapti ben de bu atistirmaliklari yapip sofrayi hazirladim, hasta oldugum icin guzel bir is bolumu oldu ikimiz icin de ;)

    Gecenin ilerleyen saatlerinde hastaligim da yorgunlugum da kalmadi ama :D

    Belcika'dan da sana ve ailene kocaman sevgiler..

    ReplyDelete
  7. Hiç hasta gibi değilsin fotoğraflarda:))
    Mutlu Yıllar!

    ReplyDelete
  8. Burnumun kizarikligi disinda iyi gorunuyorum aslinda :)

    Musmutlu yillar :))

    ReplyDelete

Post a Comment