Skip to main content

I love my planet!



Tongeren'den ve gezdigim sehirlerden aldigim kartlar yetmeyince internetten kartpostal siparisi vermistim. Sirin bir paket icinde geldi kartpostallarim, henuz cogunu gondermedim ama gonderdikce paylasacagim, harika kartlar secmisim gondermeye kiyamayacagim neredeyse :))

Aralarindan bir kacini kendime sakladim bile zaten:)

Sadece siparisi verdigim gun gecerli olan bir durumdan dolayi bir de hediye kart gondermisler: 'Happy Postcrossing'' karti :)

Sectigim kartlarin arasinda '' I love my planet'' kartlari da vardi. ''Nouvelles Images'' ve ''Barres Arboretum'' ortakligindan dolayi her satin alinan 'I love my planet' kartinin %5'i , cevre egitim programlarina katki saglamak icin kullaniliyor.

Kartlarin amaci kadar uzerinde bulunan cizimler ve renkler de cok guzel :)






Comments

  1. Siparis verdigim site zaten daha cok postcrossing'e hizmet ediyor, o kadar guzel kartlar var ki, hepsini almak istiyor insan :)

    ReplyDelete
  2. http://www.funnycard.nl

    Siniflandirmislar bir de kartlari, o da guzel olmus:)

    ReplyDelete
  3. Inge Löök kartları da varmış :) Postcrossing sayesinde iki tanesine sahibim ama tüm seriyi almak var :D

    ReplyDelete
  4. Ben biri iki tane Inge Löök almistim biraz da Inkognito aldim, onlarin arasinda da cok guzel kartlar var:)

    ReplyDelete
  5. Postcrossing kalabalıklaşıyor:)
    Son postumda bahsettim, bilmeyenler çok ilgileniyor.
    Ben de üye olmalıyım artık:))

    ReplyDelete
  6. Ooo super :) Sen de gel hemen bekliyoruz :D

    ReplyDelete
  7. Şöyle bir site daha var, fiyatlar Euro. Bir bak bakalım: http://www.efilateli.com/index.php

    ReplyDelete
  8. Hiiii ne kadar güzeller! Bayıldım bayıldım. Ben de göndermeye kıyamıyorum, offff olmaz ki ama böyle :)

    ReplyDelete
  9. Seda benim de kendime ayirdiklarim artmaya baslayinca esim ''Mesela ben bu karti gordum mutlu oldum, baskasina gonder o da mutlu olsun'' dedi, mantikli geldi :))

    Bazen ayrilmasi zor oluyor ama gonderiyorum, gondermeden fotograflarini cekiyorum, bir zamanlar boyle guzel kartlarim vardi diye bakar bakar mutlu olurum :D

    ReplyDelete

Post a Comment