Skip to main content

Yagmurlu gunler..

Yaz geliyor diye dusunurken soguk ve yagmurlu geciyor bir suredir havalar. Bu aralar daha cok evde vakit geciriyoruz.
 Evde olunca da mutfakta daha fazla zaman geciyor, ya yiyecek bir seyler hazirlayarak ya da yiyerek :)

Haftada bir gun evin ilerisine gelen cilek arabasindan aldigimiz cileklerin bir kismini cilekli pasta yaparak degerlendirdik. Tamamen kendi imalatimiz olan cilekli pastayi iki kisi olmamiza ragmen kisa surede sildik supurduk:)

Cumartesi gununu Turk gunu olarak degerlendirdik. Kahvaltiyi Turk marketinin yanindaki pastaneden aldigimiz simitlerle, boreklerle yapip aksam da solugu Hassan restaurant'ta aldik.

Burasi Genk'te 40 yildir var olan bir mekan. Restaurant'in sahibi yasli ama dinamik amca kizlariyla isletiyor burayi. Doneri cok iyi gercekten. Pilava, mezeye kuru uzum koyuyorlar, guzel bir lezzet katiyor, kiyilmis taze sogan da oyle. Mekana Turk musteriden daha cok yillardir oranin mudavimi olan Flamanlar geliyor. Masalarin ustlerinde, duvarlarda cok guzel eski fotograflar var, yemek gelene kadar onlara bakmaktan acligini unutuyor insan. Zaten servis yeterince hizli yapiliyor.

Pazar gunu Bruksel'e gittik, amcami ziyaret etmeye. By-pass ameliyatindan bir kac gun once cikmis olmasina ragmen cok iyi gorunuyordu, mutlu olduk onu oyle gorunce :)

Tongeren'e dondugumuzde ben cok acikmistim. Cagri da bir suredir kibrit patates ve kofte istiyordu. Sivadik kollari birlikte hazirladik yemegimizi. Bu aksam yemege ne yapsam diye dusunenlere leziz bir oneri. Sadece patatesli kismi bile tek basina yeter benim icin :)



Butun hafta sadece yemek yemedik tabi:)
Cagri işe ben okula gittik, ders calistik, film izledik, oyun oynadik, kitap okuduk, evdeki ve disaridaki islerimizi hallettik, Cagri gitar caldi ben de ''Cagri'nin portresi'' ile ''Balkonda kitap keyfi''ni yaptim:) Sevdigimiz seylerle oyalanarak bir haftayi bitirdik.







Comments

  1. Canlarım benim.Ne kadar güzel yemekler ve pastalar yapmışsınız öyle.Kim görse kesin canı çekecek tok bile olsalar:)))Benim canım çekti yani:))Sanırım yağmurlu günler geçer yakında;Azıcık daha sabır yavrum.Yasemen'cim resim de yaptığını bilmiyorduk.Yaptığın yağlı boya tablolar çok güzel.Kutluyoruz canım.Sakın bırakma yeteneğini geliştir kızım.Sizleri çok seviyoruz canlarım....

    ReplyDelete
  2. yagmurlu havalarin guzel taraflarindan biri evde vakit gecirip kendimize zaman ayirabilmemiz:) tesekkur ederim annecim sadece guzel vakit gecirmek icin resim yapiyorum, yetenegim oldugundan degil aslinda ama keyifli oluyor :)) biz de sizleri cook seviyoruz..

    ReplyDelete

Post a Comment