Skip to main content

Toy story 3 ..


Ilk ikisini izlememistim ama IMDB'de 8.5 puanla Top 250'de 42. sirada oldugunu gorunce merak ettim. Diger filmlerin de oylari 8.0'in uzerindeydi zaten. Oscar dahil bir suru odulleri ve adayliklari var. Animasyon filmlerine bayilmama ragmen bunlari nasil bugune kadar izlemedigime sasirdim. Belki de oyuncak karakterlerden dolayi daha cok cocuklara hitap edecek tarzda bir sey oldugunu dusundum. Sanki hic o tarz filmler izlemiyormusum gibi :)
Serinin ucuncu filmiyle baslasam da bu film bana en kisa zamanda ilk iki filmi izlemem icin buyuk bir motivasyon verdi. Pixar'in elinden cikan animasyonlardan sevmedigim yok herhalde. Bu film de her acidan mukemmel olmus. 
Hem dakikalarca guldugum anlar, hem de dakikalarca gozyaslarimi durduramadigim anlar oldu.
Fazla bir sey soylemeye gerek yok, yaş, cinsiyet vs farketmeden herkesin izlemesini tavsiye edecegim bir animasyon. Izleyin izleyin izleyin :))























Comments