Skip to main content

Türkiye'de on gün ..


Gectigimiz hafta Turkiye'deydik. Evden Koln'e, Koln'den Istanbul'a, Istanbul'dan Bursa'ya, Bursa'dan Yenisehir'e, Yenisehir'den tekrar Bursa'ya, Bursa'dan Nazilli'ye, Nazilli'den Aydin'a ve Izmir'e oradan donus yolunda da tekrar Istanbul'a ve Koln'e giderek evimize donduk.
Havayolu, karayolu, denizyolu hepsini kullandik. 
Yollar yorsa da sonunda sevdigimiz insanlarla birlikte olmak unutturdu yorgunlugumuzu. 
Sabiha Gokcen Havaalani'ndan dogrudan Bursa terminaline Pegasus'un otobusleri var, bu guzergahta yolculuk yapacaklarin bilgisine. 
Gezimiz cok verimli gecti. Hem ozledigimiz bir cok kisiyi gorduk, hem de bol bol yedik, ictik:) 
Bu gidisimizde goremediklerimizi biz bekliyoruz artik buraya, gorduklerimizi de tabi ki:)
Istanbul'a indigimizde kar yagmaya baslamisti, Bursa'ya geldigimizde ise her yer bembeyazdi. Disari cikmadik fazla, bir kac ziyaret yaptik sadece. Belki de yemedigim tek sey olan pirasayi bana yediren babaannemin el acmasi sutlu pirasa boreginin, babamin portakalli eksili kereviz yemeginin, Cagri'nin favorisi Imren Koftelerinin ve daha bir cok seyin tadini cikardik.  Kardesimle fotograf cektik bir suru. 
Nazilli'ye gidis gunumuzde de Bursa'ya gittik akrabalarimizi gormeye. Dayimlarin yildonumumuz icin aldigi pastayi kestik, muhabbet ettik, ozlem giderdik.

























Hava her gecen gun iyiye gitti, Nazilli'ye geldigimizde ise bahar havasi hakimdi. Evin icinde mangal yapsak da bu guzel havalari degerlendirmek icin genel olarak disaridaydik. Nazilli'nin parklarini, pazarlarini gezdik, ilginc dukkan isimlerini gorduk, kirma zeytin, turunc receli, kuru biber kozlemesi, meshur Nazilli kaymakli tahinli pidesi yedik. Aydin ve Izmir'deki akrabalarimizi ziyaret ettik. 







































Gittigimiz her yerde cok guzel agirlandik, cok guzel vakit gecirdik, kisitli zamanimizi guzel anlarla, guzel anilarla doldurduk, keyifli bir on gunun ardindan, uzun bir yolculuk sonunda evimize donduk. 

Comments

  1. 10 GÜNLÜK TATİLİ NE DE GÜZEL ANLATMIŞ VE SERGİLEMİŞSİN YAVRUCUM.ELLERİNE SAĞLIK.KISACIK DA OLSA SİZLERLE BİRLİKTE OLMAK ÇOK HOŞ BİR DUYGU.İYİ Kİ VARSINIZ.SİZLERİ ÇOOOOK SEVİYORUZ CANIM KIZIM VE CANIM OĞLUM...

    ReplyDelete
  2. Kıskandım sizi şimdi, İzmiri (babamın memleketi) Nazilliyi (annemin memleketi) çok severim ama yıllardır göremedim. İş güç derken Belçikanın bekçiliğini yapar oldum. Yazınız sayesinde ne kadar çok özlediğimi fark ettim ve az önce karar verdim en kısa zamanda bende gideceğim :).

    ReplyDelete
  3. Cok guzel vakit gecirdik annecim, harikaydi her sey, tesekkur ederiz :) Biz de sizleri cok seviyoruz..

    ReplyDelete
  4. @ melsedi, Kisa sureligine gittik Turkiye'ye ve doyamadan donduk. Havalar da isinmaya basladi, tam zamani oralarin.. Sizin de ozlem gidermenizi dilerim :)

    ReplyDelete
  5. resimlerinizde bana tanıdık geldiniz sanki, emin olamadım anneme gösterdim oda tanıyorum galiba dedi. Nazillide Huzur apt da oturdunuz mu hiç?

    ReplyDelete
  6. Esim Nazillili, ben Bursaliyim. Esimin ailesini taniyor olabilirsiniz, ikisi de emekli ogretmen, yolunuz kesismis olabilir bir sekilde..

    ReplyDelete
  7. Cok güzel zaman geçirmişsiniz babe ne iyi etmişmisinizde gezmişsiniz böyle.. Biz de oraya gelince hasret geçircez umarım.. SAbırsızlıkla bekliyorum. Acayip özledim!!!

    ReplyDelete
  8. babe gelin artik ya biz de cok ozledik, doya doya muhabbet edelim, gezelim, yiyelim icelim..

    ReplyDelete
  9. Caniimmm ne guzel bi post olmus, fotograflar zaten super, suat amcamdaki yakisiklilik bi baska hos, masallah hepinize. Memleket gibisi yok diimiii, verimli bi ziyaret ama sen anlatirken benim basim dondu enerjinizden :) az vakite cok sey sıkıstırmak bu olsa... Menulere ise tek kelimeyle - bittim :) hep boyle mutlu ve enerji dolu kalalimmm :) operim. Bana da beklerim bir daha ki sefere.
    Birde sifreyi kaldirsan daha rahat olur sanki yorum yazmak.

    ReplyDelete
  10. cook tesekkur ederim ozgecim.. kosusturmayla gecti ama degdi her acidan :)
    daha uzun sureli geldigimizde cok isterim seni de ziyaret etmek.. kahvenin yaninda pofuduk pastandan yerdik belki :))

    yorumlar icin bir sifre oldugundan haberim yoktu, once nasil bir sifre oldugunu bulup sonra da nasil kaldirabilecegimi arastiririm :D

    opuyorum ben de..

    ReplyDelete

Post a Comment