Skip to main content

Chuckwagon ve Bowling..


Cuma aksami Chuckwagon'daydik. Cagri burgerlerini ben de ''Gercek Amerikan Cheesecake'i tecrubesini burada yasayin'' iddialarini test etmek istiyorduk. Cok sevdigim cheesecakei buralarda pek bulamiyoruz, bulduklarimiz da lezzet acisindan tatmin edici olmuyor. Burada yediklerimizi basarili bulduk, lezzetliydi burger de tatli da.. Lindemans Kriek icmeyi tercih ettim ben tatlinin yaninda. Kriek Belcika'daki yuzlerce bira cesidinden sadece biri, meyve aromali, hafif bir bira. Biradan daha cok visne suyuna benziyor hatta tadi.
O aksam bir de ''Challenge'' vardi Chuckwagon'da. Bu meydan okuma bir saat icinde bir kilo etten hazirlanmis burgeri yemek uzerineydi. Eger meydan okuyan musteri bunu basarabilirse masadaki dort kisinin hesabini odemeyeceklerdi ama basaramazsa butun hesabi ve bir de yedigi daha dogrusu yiyemedigi dev burgerin ucretini de odemesi gerekecekti. 
Biz "Challenge''in sonuna kadar kalmadik, simdiye kadar cok kisi denemis ama fazla basaran olmamis. O aksamki adam da zaten kocaman olan burgerine bir de ketcap, mayonez istemis, ama yarisini da yemisti biz kalkarken. 
Yemekten sonra Bowling oynamaya gittik, Aysegul, Cem ve Daghan ile. Isinma turu olmadan oyuna baslamak benim acimdan iyi olmadi, Ama kisa surede toparladim sayilir :)) Guzel bir aksam gecirdik ve evlerimize donduk mutlu olarak.






















Comments