Skip to main content

Halloween !!



Hazir Halloween gelmis, Noel ve Yeni Yil da kapidayken kutlama tartismalari baslamistir diye tahmin ediyorum ve gulup geciyorum. :)

Halloween Belcika'da Amerika tarzinda kutlanmiyor, hatta cok onemsenmiyor, en azindan Christmas kadar onemsenmiyor ama ufak tefek aktiviteler oluyor mutlaka. 


Bu aralar bol bol balkabagi corbasi iciliyor, balkabakli tartlar, kekler tuketiliyor, kostumlu Halloween partileri duzenleniyor. En populer aktivitelerden biri de 5-10 kmlik cocuklarla katilinabilecek gece yuruyusleri. 

Bizim köyün gece yuruyusu icin de tunel hazirliklari baslamisti gecenlerde. 



Halloween de diger bir cok bayram gibi koken, gelenekler vs itibariyla cok onemsedigimiz bir kutlama degil, ama hayatin bir cok alaninda oldugu gibi bu konuda da keyif aldigimiz bir sey varsa yapmaya calisiyoruz. 

Bunlardan biri de bir yandan muhabbet ederken bir yandan da kabaklarla ugrastigimiz kabak oyma etkinligimiz. 

Daha onceki deneyimlerimizden Cagri'nin konsepte uygun oyulmus kabaginin yaninda benim sapsik suratli tek disi kalmis canavarimi gorebilirsiniz:



Bu sene de gelenek bozulmadi ve yine korkunc olmakla uzaktan yakindan ilgisi olmayan bir kabak oydum :)) 



Korkunc olmaktan cok kendi korkmus gibi gozukuyor :)
Cagri'nin kabagiyla ilgili soyleyecek bir sey yok zaten, yine konsepte cok uygun, oldukca basarili. Bir dahaki sefere kesin en korkunc kabagi ben oyacagim diye dusunuyorum :P



Comments

  1. ahahahaha valla sesli güldüm, işyerinde olmasam yerimde hoplayıp zıplayarak da gülerdim :)))
    o kabak ne öyle
    tatlı yahu o, hatta şipşirin aynı da sen! :)
    Çağrı nasıl ciddi yapıyor yalnız işini, örnek al biraz
    Özledim çok çok siziii
    Öperimmmm
    kabak tatlısı çok sevrim canım çekti şimdi iyi mi :P
    hepsi korkutmayan kabağın suçu! ahahah :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayni sen demis ya ahahaha :D

      Ben de ciddi calistim aslinda da sonuc pek ciddiyetsiz oldu :P

      Once yogurt tatlisini bitirin, sonra da kabak tatlisi yaparsiniz ;)

      Biz de sizi opuyoruz cok kocaman :*

      Delete

Post a Comment