Monday, September 26, 2016

Adana strikes back :)


Uzuuuun zamandir beklenen bulusma sonunda gerceklesti. Benim Adana etiketli postlarim dolup tasarken bu defa Adana'da degil de Belcika'da bulustuk, yine cok guzel oldu:


Havaalanindan eve gelisimiz ve mutfakta ayakustu birseyler atistirisimiz(!) sonunda sabaha karsi yatabildik. Gec kalkip, uzun bir kahvaltinin ardindan Iskoc haftasi icin Alden Biesen'e gittik. 








Bir sonraki gun Amsterdam'a dogru yola ciktik. Ilk aksam hayatimizda ilk defa boat-evde ikinci aksam da 6 kisilik bir apartman dairesinde kaldik. Kalabalik bir grupsaniz ve hostelde degil de hep birlikte ayni yerde kalmak isterseniz Amsterdam'da guzel secenekler var. 



Kahvalti icin gittigimiz su iki mekani da ben cok sevdim:




Bu fotografta photoshop yoktur :)








Amsterdam disinda DurbuyBrugge, Tongeren ve Maastricht'i gezdik. 








Cok yuruduk, cok yorulduk, yeni yerler kesfettik, yedik, ictik, cok gulduk, cok eglendik, tadi damagimizda kaldi, darisi yeni bulusmalara :)



Bu da buzdolabinin ustunde buldugumuz bonus :)))



2 comments:

  1. Ahahahaha son poz süpermiş :)
    Ne güzel eğlenmişsiniz, ismini unuttum yahu bu arkadaşının, Nurşen Abla kesin hatırlar ama :)
    Öperim hepinizii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mustakbel kizimin adi Gamze :)) Ve hafizasi inanilmaz kuvvetlidir, muhtemelen o gun konusulan her ayrintiyi hatirlayacaktir :)

      Superdi gercekten, dolu dolu gecti.. Optum ben de kocaman :*

      Delete