Skip to main content

"Eskiden.../şimdi..."

(Cok zevkliymis boyle tesaduflu ya da senaryolu fotograflari habersiz paylasmak :)) 
Yukaridaki fotografta gordugunuz tatli mi tatli 2balik blogunda kendini pek guzel anlatmis, bir de beni mimlemis.

Birkac ''eskiden.. simdi'' de benden gelsin o zaman :)

- Eskiden herkesin ozgurlugune saygi duyar, kimseyi anlamsiz seylerle yargilamamaya calisir ama soz konusu kendim olunca her zaman o toplum baskisini asamazdim, simdi ise kimseye zarari dokunmadikca istedigim gibi olabiliyorum, baskalari ne der, tuhaf kacar mi diye dusunmuyorum.

- Eskiden dil ogrenmeyi ne kadar seversem seveyim, baskalariyla mecbur kalsam bile asla ve asla yabanci dilde konusamayacagimi dusunurdum, simdi ise ''mukemmel konusamadiktan sonra hic konusmamaliyim'' zincirlerinden kurtulup mecburi olmayan durumlarda bile hebele hubele seklinde de olsa baska dillerde konusmaya calisiyorum.

- Eskiden ornegin kadinbudu kofte, lahmacun, simit gibi seylerin evde yapilamayacak kadar zahmetli seyler oldugunu dusunurdum, simdi ise canim istediginde evde boza bile yapiyorum.

- Eskiden ozellikle universite zamani hemen her gun onlarca yeni insanla tanisir, sanki uzun zamandir tanisiyormus gibi hemen kaynasirdik, simdi ise o insanlarin cogunun adini bile hatirlayamiyorum ama benim icin hala cok onemli olanlarin varligi yetiyor, fazlasini aramiyorum.

- Eskiden bilgisayar kullanmaya ihtiyacim olmayacagini dusunur ve bilgisayarlara mesafeli dururdum, simdi ise bilgisayar benim icin kutuphane gibi, ozellikle bir sey arastiracaksam.

- Eskiden bir seyi begendiysem (kiyafet ya da ev esyasi gibi) gerekli olmasa bile aldigim olurdu, simdi ise gerekli degilse ve cok ama cok begenmediysem pek bir sey almiyorum.

- Eskiden saclarimi kisa, uzun, kahkullu, katli, kizil, siyah, pembe, kestane gibi bir cok farkli sekilde kullandim, simdi ise saclarimi uzun zamandir kendi renginde, kendi halinde seviyorum.

- Eskiden mizah dergilerini duzenli olarak takip ederdim, simdi ise sadece Turkiye'ye geldigimizde alip okuyorum ve dergilere her hafta kolayca ulasabilmeyi ozledim.

- Eskiden bu boyla 44 kilodan daha fazla sismanlayamazmisim gibi gelirdi, simdi ise boyum ayni ama kilo konusunda ayni seyi soyleyemeyecegim :)

- Eskiden cay ve kahveyi yok denecek kadar az icerdim, simdi ise gun icinde aklima geldiginde bir ya da iki kez cay-kahve keyfi yapiyorum. 

- Eskiden kendime guvenim hep eksikti, simdi de dunyanin kendine en az guvenen insani olabilirim, bu durum hic hosuma gitmiyor ama degistiremiyorum da. 

- Eskiden hemen üşürdüm, simdi de bir degisiklik yok, hemen üşüyorum.

- Eskiden sosyal medyada bir seyleri farkli gostermek cok kolay oldugundan insanlara hic guvenemezmisim gibi gelir, internet uzerinden birileriyle iletisime gecmek tedirgin ederdi, simdi ise internet sayesinde tanidigim, cok eski dostummus gibi guvendigim, sevdigim insanlar var :) 


Kozalaklarini, arilarini, lavas canavarini ve diger baligi al gel Esracim, devamini konusalim eskilerin yenilerin ;)




Comments

  1. Son madde için: iyi ki değişmişsin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O bahsettigim daha cok su messenger'in falan cok populer oldugu internet kafeler donemi var ya, o zamanlar. Simdi de arada bazi tuhafliklarla karsilasmiyor degilim ama memnunum halimden, bloglar da iyi ki varlar :)

      Delete
  2. Ay bak koşarak gelirim :) Senin blogda kendi fotoğrafımı görünce bayağı değişik oldum yalnız :P
    Eskiden de çok tatlıymışsın bence, şimdi de öylesin :))
    Öz güven konusuna birlikte çalışalım, çok acayip kötüyüm o konuda :/
    İyi oldu ama bu yazı değil mi, devamı inş. yüz yüze olduğumuzda :))
    Öperiim seni, Elif de Çağrıyı :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha cok guldum, ben ikinizi de operim :))

      Delete

Post a Comment