Sunday, December 6, 2015

Christmas hazirliklari :)



Christmas'in yaklastigini bizim evdeki geyik nufusunun artisindan anlayabilirsiniz:)






Soguk havaya inat sicacik evimizde Christmas filmleri izledigimiz, mandalina ve sicak sarap kokularinin etrafi sardigi, her yerin kirmiziya ve isiltiya teslim oldugu bu zamanlar yilin en sevdigim zamanlarindan..








Bu sene zor da olsa Sinterklaas gunune kadar bekleyip kurduk agacimizi, daha onceki senelerde sabirsizlanip kasim sonunda coktan kurmus oluyorduk:) 









Işıl ışıl musmutlu bir ay olsun bu ay :)







10 comments:

  1. Kolnden alinmis cuceli fincandan gordum flu olarak :) bende de var aynısından, geçen haftasonu aldım. Benim cücem topuklu ayakkabılarını icat eden cüce, topuklu ayakkabıları insanların alnına ulaşıp öpebilmek için icat etmiş, .ok şirin değil mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilmiyordum cucelerin anlami oldugunu, benimki ne acaba ?

      Soylediklerin aklima Modern Sabahlar'in konusan cucesini getirdi, ahahaha:)

      ''cok gariptir benim dertlerim
      enseleri operim
      kulaklara uflerim'' :))

      Delete
  2. Çok neşeli görünüyor hepsi, biz de ilk defa bu sene kurmayacağız ağaç galiba.. kursak elife oyuncak olurdu gerçi :)
    geyikli figürleri ben de seviyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hazir kurulmusu var (Gozlerini yukaridan yavasca donduren smiley :)

      Delete
  3. Işıl ışıl olmuş evin, keyfini çıkarın:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Semi, simdiden mutlu mutlu yillar :)

      Delete
  4. Yeni yıl hazırlıkları ne de ağlenceli oluyor deği mi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle, evde ayri guzel, sokaklarda ayri guzel bu zamanlar :)

      Delete
  5. Yılın en sevdiğim dönemi! İçim açıldı fotoğraflara baktıkça...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de cok seviyorum, ocak ayi bitene kadar hemen her gun christmas filmi izliyorum :))

      Delete