Skip to main content

Tongeren halleri..


Zaman cok hizli gecti, babamin donus vakti geldi bile. 
Birlikte yeni sehirler gezdik, bol bol yedik, ictik, muhabbet ettik, bahce isleriyle ugrastik, ektik, bictik, sebze-meyve ve cicek pazarlarini dolastik, alisveris yaptik, geocaching ile hazine avlarina ciktik, yuruyus yolunda aksam yuruyusleri yaptik, kimi zaman hava muhalefet etti, evde oturduk, bir seyler izledik, dinlendik. 

Babamin ziyaretinden bir kac kare daha, evimizden, Tongeren'den:















Comments

  1. Merhaba canım;
    Çok güzel fotoğraflarla gelmişsin yine karşımıza:) Ne harika, ne mutlu size. O etkinlik müthişmiş ya bayıldım, o içecekler pizzalar, sucuklar falan amanın..Bizim buralarda da olsa ya keşke yaaa offf ne güzel olurdu. Ne büyük keyiftir..
    Arkadaşınızın da doğum gününü kutluyorum. Pasta müthiş görünüyor. Profiterol istedi canım görünce:) Ayrıca renkli terliklerinizle de pek sevimlisiniz, maşallah size:) Hep böyle kocaman gülümseyin..Bahçede yapılan keyifler hep bir başka oluyor nedense:)
    Öpüyorum kocaman.
    Sevgilerrrrrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yorumunu cok gec gordum canim, cok tesekkur ederim hem kendi adima hem arkadaslarim adina :)

      Sizleri de bekliyoruz buralara birlikte de yapariz bahce keyfi..

      Opuyorum, kocaman sevgiler :)

      Delete

Post a Comment