Skip to main content

Şubat bitmeden..


Bu ay bir suru kutlamamiz oldugundan bahsetmistim. Bunlardan biri de Cagri'nin dogumgunuydu. Guzel bir yemekle baslayan geceyi Cagri'nin favorisi muzlu rulo pastanin mumlarini ufleyerek bitirdik. (Pastayi hazirlarken rulo seklinden biraz sapmis olabilirim :)






Dayanamayip aldigim kirtasiye malzemelerinin yaninda bu ay kitap alisverisimiz de oldu. 





Daha onceki Kitapyurdu siparisi gibi bu defa da sorunsuz bir sekilde, bir haftada elimize ulasti kitaplar..


Havalar hala cok soguk oldugundan evde bol bol cay-kahve-kitap keyfi yaptik.






Her ne kadar havalar henuz bahceye yayilip keyif yapacak kadar guzel degilse de, doganin icinde olmak bir sekilde iyi hissettiriyor insana. Pencereden baktiginda yuksek tas binalar ve trafikteki araclari gormek yerine, kopegini gezdiren insanlar, bisikletle okula giden cocuklar gormek cok daha keyifli. Disariyi izlerken bir yandan da ciceklerle konusabilirsiniz :)





Ya da sokakta ne aradigi belli olmayan tombul bir kedi gordugunuzde sasirabilirsiniz:)

Sokakta sahipsiz evcil hayvan gormek mumkun olmadigindan Kircil diye cagirdigimiz bu kediyi bahcemizde gorunce biraz sasirdik. Kircil boyle uslu uslu oturup, guzel pozlar verse de kendisiyle ilk tanismamiz biraz ilginc olmustu. 

Bir gece copleri cikartmak icin bahceye ciktigimizda bahcenin derinliklerinde goze benzeyen iki parlak isik gorduk. Normalde ilk akla gelecek dusunce 'Kedidir kedi'' olur ama dedigim gibi buralarda sokak hayvani olmadigindan baska bir hayvan olabilecegini dusunduk. Cunku sokakta geyik gorme olasiliginiz basibos kedi- kopek gorme olasiliginizdan daha yuksek. 
El feneriyle biraz yaklasalim dedik ama gozler oldugu yerde duruyor, ne kacma, ne saldirma, hic bir sey yapmiyor. Biraz daha yaklasinca karaltinin bir kediye gore cok buyuk oldugunu gorup daha fazla yaklasmaktan vazgectik. 
Fotograflarda buyuklugu pek anlasilmiyor ama gunduz bahcede sallana sallana giden dev kediyi gorunce dun geceki misafirimizin kendisi oldugunu anladik:) 
Mahallenin kedisi herhalde o bahce senin bu duvar benim gezinip duruyor cevrede.




Kircildan bahsetmisken yan komsumuz Mahir'den bahsetmeden olmaz. Kendisini pencereden baktiginizda otlarken gorebilirsiniz. 


Ya da biraz daha yaklasip sevebilirsiniz !! 

Mahir hepinize renkli gunler diliyor :)


Comments

  1. Tamm üstteki fotoğraflarla ilgili birkaç satır yazı yazacaktım ki benimkiyle göz göze geldim,Mahir :))
    Kediyle karşılaşma anınız da komik olmuş.. Burada cidden "kedidir kedi" den başka aklımıza bir şey gelmiyor..
    Unutmadan, nice mutlu yaşlara hep beraber olun inş.
    Sevgiler bizden ve Lokum'dan :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahir ozellikle sana sevgilerini iletti, gelsin buraya butun dislerimi boydan boya gosterecegim ona dedi :))

      Cok tesekkur ederiz canim:) Bizden de hepinize kocaman opucukler..

      Delete
  2. Nice mutlu senelere diyorum o zaman kocaman gülümseyerek:) Bu güzel ifadeleriniz hiiiç bozulmasın bir ömür..Pasta şahane görünüyor muzlu pastayı bende çok severim favorilerimdendir. Keşke o lise zamanlarımda yaptığım gibi o mini rulo pastalardan hep alabileceğim bir yer olsaydı yakınlarda..Bu arada kırtasiye ürünlerine bayılmamak elde değil. Özellikle kırmızı olanı çok sevdim. Zaten kırtasiye canavarı olarak sevmemem pek mümkün değildi herhalde:) Güle güle kullan. Tombul kediciğin tombulluğu pek belli olmuyor ama sevdim onu da çok. Sokaklarda kedi olmaması üzücü mü sevindirici mi bilemedim. Ben etrafta kedicikler olmasını seviyorum ama çok üzülüyorum da elbette. Keşke her sahipsiz hayvanın bir evi olabilse. Umarım tombul sizi daha sık ziyarete gelir de dost edindiğini anlar mutlu olur. Benim için de sev olur mu:) Mahir ile de tanıştığıma sevindim. Ahhaahaa çok şeker ya. Ben pencereden devamlı ona laf atardım herhalde, dayanamaz gider sever konuşurdum da. Pek şeker. Muzur bir havası da yok değil hani:)Pencere önü de harika. Evindeki diğer harika detaylar gibi..Uyandığımda öyle bir manzaraya bakmayı isterdim doğrusu, sen benim için de bak mutlu ol bolca:) Sevgiler ve tekrardan nice yıllara diyorum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook tesekkurler canim :)

      Biz de cok seviyoruz, ozellikle Cagri bayiliyor muzlu pastaya. Buralarda o tarz pasta pek olmuyor, kendimiz yapiyoruz, fazla malzeme de gerekmiyor, sipsak oluveriyor:)

      Kirtasiye dedin mi akan sular duruyor benim icin de, ne guzel seyler tasarliyor insanlar, hayran oluyorum fikirlerine..

      Yururken yandan bakinca ne kadar iri oldugu anlasiliyor kedicigin, tombul kopek boyutunda aslinda ama fotograflarda pek formda cikmis :D

      Sokak hayvani olmamasi guzel aslinda, cunku Turkiye'de pek kimsenin yuzune bakmayacagi bir cok kopek sahipleniliyor burada ve bir yuvalari oldugunu, ilgi, sevgi gorduklerini gormek guzel. Onun disinda sokak kopegi yok ama neredeyse hemen herkesin kopegi var, sokaklar kopek dolu yani aslinda:) Kediler de daha cok sahiplerinin evlerinin hemen onunde duruyorlar en fazla, kacan gocen de olmuyor heralde, ilginc.. Henuz fotograflayamadim ama bahcemizde sincaplar var mesela. Tarlalarin arasindaki yollardan giderken geyiklerle karsilasabiliyorsun. Cesit cesit suslu kuslar her yerde. Koyun, inek ve at besleyen de cok ama bahcesinde lama ve devekusu besleyenlerle de karsilasabiliyorsun. Hayvanlara da insanlara da oldukca fazla saygi gosteriyorlar, bu da cok hosuma gidiyor.

      Mahirle eve her giris cikista konusuyorum mutlaka :)

      Kapimiz her zaman acik Tugbacim, buyrun gelin, pencere onunde kahvelerimizi icelim, muhabbet edelim uzun uzun :)

      Delete
  3. Bizim de var boyle bir kedimiz. Her sabah karsi dama tuneyip yemek bekliyor :)) Bu arada gorsellere bayildim. Pastaya da icim gitti :)) Birlikte nice mutlu yaslariniz olmasini dilerim. Sevgiler ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler :) Pasta oldukca pratik ama cok da lezzetli, hemen yap bence ikizler yesinler afiyetle :) Sevgiler..

      Delete
  4. orada ne gördüm Murat Menteş, Alper Canıgüz kitapları her ikisi de zevkle okuduğum yazarlardan favorim korkma ben varım. mutlu yaşlara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korkma ben varim en merak ettiklerimden.. Cok tesekkurler :)

      Delete
  5. Yaa Allahim.nasilda sevdimmm.Ödünc alabilirmiyim 😀 gercekten sevgim.bir kat daha artti cok hakliymissin.İnsallah bir gün yolum düser ama galiba düsmücek.Hayalimdd kalacak hep 😀😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahir biraz tatli evet, kendini sevdiriyor :D Belli mi olur hayatin neler getirecegi, belki hayal bile edemeyeceginizi dusundugunuz baska guzel seyler de getirir beraberinde :)

      Delete
  6. Eğer getirirse bulucam seni insallah :) 😘

    ReplyDelete

Post a Comment