Skip to main content

Happy Happy !!



Subat ayinda ne cok guzel an kutluyoruz:)
Mesela 2014 icin birlikteligimizin 11. yildonumunu, Cagri'nin 33. yasgununu, birlikte 4000. gunumuzu (application sagolsun:), Belcika'daki 4. yilimiza girisimizi...




Bu subat ayinda ayni zamanda evliligimizin 3. yildonumunu de kutladik. Yildonumu yemegi icin Maastricht'te bir restaurant sectik. 

Gezi plani yaparken, restaurant secerken, otel ararken internette bol bol arastirma yapiyoruz. Tripadvisor da bu konuda fikir aldigimiz sitelerden biri. Insanlarin deneyimlerinden yararlanmak, yorumlarini okumak daha objektif bir fikir veriyor. 


Ilk yildonumumuzde Tripadvisor Maastricht restaurantlari listesinde ilk sirada yer alan Chateau Neercanne'ye gitmistik. Gercek bir satoda, hos bir ambiyansta guzel bir gece gecirmistik.
Bu defa da siradan gidelim dedik ve listede ikinci siradaki Harry's Restaurant'i denemek istedik. Gitmeden okudugumuz yorumlar genelde cok guzeldi. Gittikten sonra biz de o yorumlarla hemfikir olduk. 
Luks restaurantlarda eger kasinti bir ortam varsa insan kendini rahat hissedemiyor. 
Rahat olmadigi yerde de agiz tadiyla, keyifli bir gece geciremiyor. Simdiye kadar sectigimiz yerlerde boyle bir rahatsizlik hissetmedik.

Harry's de sicacik bir ortama, guleryuzlu, kibar ve ilgili calisanlara sahip bir restaurant ve yemekler de oldukca lezzetliydi. Biz memnun kaldik bu mekandan. 


Birlikte nice mutlu yillara :))








Comments

  1. yasemen daha nice mutlu yıllar diliyorum fotoğraflar çok tatlı olmuş takip listemdesin sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Meltem ve hos geldin :) Ben de seni takipteyim.. Sevgiler..

      Delete
  2. Maşallah diyeyim öncelikle :) Nice nice mutlu yıllara, yaşlanmalara, kutlamalara, gezmelere, keyifli yemeklere..Sevgiler yasemen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sagol canim, hepsi sizin icin de gerceklessin :) Opuyorum..

      Delete
  3. Yaa siz çok tatlı bir çiftsiniz:))) Daha nice güzel, mutlu, sağlıklı, sevgiyle, saygıyla dolu yıllarınız olsun Yasemincim:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz Simincim, mutlu olduk :))

      Delete
  4. Oncelikle 4000 inci gununuz, iliskinizin 11. yili kutlu olsun :) Daha mutlu ve guzel yillar dilerim :)
    Maastrichte Kersmarktlari gormek icin gitmistik. Harry's Restaurantinin onunden gecerken girsek mi acaba diye dusunmustuk sonrasinda EL turco MExican Restaurantina girmistik iyiki de girmisiz bayilmistim. Fakat simdi Harry's de merak ettim bir dahakine artik orayi deneyelim bizde :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz :) Maastricht bize 20 dakika uzaklikta, sık sık gidiyoruz, en yakin zamanda El Turco Mexican'i da denemeliyiz oyleyse :)

      Delete
  5. Nice nice sağlıklı ve mutlu mutlu yıllar ,anlar diliyorum Yasemen 'ciğim..Selam ve sevgiler çokca ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok cok tesekkur ederiz :) Sevgiler, selamlar gonderiyoruz..

      Delete
  6. Ne kadar tatlı ve içten fotoğraflar bunlar böyle bayıldım. Hep böyle şahane kutlamalar geçirmenizi diliyorum. Daha nice nice güzellerine:) Şu şatoda yemek olayına bayıldım. Hep hayal ettiğim bir şeydir. Özellikle bir şato hayalim daima vardır. Böyle beğendiğimiz orijinal, bohem, merak uyandıran yerlerin restoran olarak kullanılabilmesi ya da en azından bir gecelik konaklamaya açılabilmesi taraftarıyım. Özellikle de şatoların. Kim istemez ki hele böylesi özel zamanlarda özel mekanlarda vakit geçirebilmeyi. Bu hazırladığınız yıl dönümü kartlarını da sevdim. Biz nedense akıl etmedik böyle bir şeyi. Ama belki yenisinde biz de böyle bir şeyler yaparız:) Senden ilham aldım:) Şu birlikte olduğumuz gün sayısını da merak ettim ona da bir bakayım. Yahu şu teknoloji ne şahane bir şey:) Sevgiler kocaman öpüyorum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler canim.. Sizin de her gununuz kutlama tadinda gecsin :) Fotograflar icin de hic bir zaman gec degil, eminim harika fotograflar cekeceksiniz ;) Opuyorum kocaman..

      Delete
  7. Saglik, mutluluk, ve sevgi dolu daha nice yillara Yasemencim...

    ReplyDelete
  8. maşallah size, birlikte kutlayacak daha nice güzel günleriniz olsun:))

    ReplyDelete

Post a Comment