Skip to main content

Babaannemin kalburabastisi :)


Babaannemin kalburabastisi meshurdur. Bayramlarda herkes diger misafirliklerde yedikleri baklavalari, ikramlari ona gore ayarlar, midelerinde mutlaka bu kalburabastiya yer birakirlar. 

Ben tatlinin her turlusune bayilirim zaten ama bir de boyle cocuklugumdan beri hayatimda yer etmis tatlar olunca onlarin yeri ayri oluyor. 

Babaannemden aldigim tarifle ben de yapmayi denedim bu tatliyi. Firinda kabardiktan sonra verdigim  sekil her ne kadar tamamen kaybolmus ve kalbura basilmamis gibi olsa da, tadi tam istedigim kivamdaydi, ne hamur gibi, ne de kuruydu. 

Ilk deneyise gore basarili bir sonuc cikti, belki cook ileride ustalasip ben de tarifi yeni nesillere aktaririm :)






Comments

  1. Defterine bayıldım Yasemen; çoook tatlı tarifler yazarsın umarım oraya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saol canim:) ''Harika bir tarifim var, garantili ve super oluyor'' dedigin bir tarif varsa, gonder de defterde yerini alsin hemen ;)

      Delete
  2. Çok lezzetli görünüyor...resmen canım çekti.
    Tarifi vermek için babaanne olmayı bekleme bence. Bizimle de paylaş tarifini lütfen :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook tesekkurler :)) Tarifi yazacagim sana bir ara ;)

      Delete
  3. Benim de babaannemin kalburabastısı meşhurdur, her bayram mutlaka yapar:) Seninkiler de güzel görünüyor, ellerine sağlık, içine ceviz koydun mu??
    El yazının güzelliğini de belirtmeden geçemeyeceğim<3<3<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bursa'da babaannelerin, anneannelerin bayram kalburabastisi meshur demek ki :) Tesekkurler, ceviz koymadim ben, bizde cevizsiz yapilir genelde ama cevizli cevizsiz her turlu yerim bayila bayila :))
      El yazim sekilli, kuyruklu guzel yazilardan degil ama bilgisayardan cikmis gibi okunakli sadece ama cok tesekkur ederim :)

      Delete

Post a Comment