Skip to main content

Yeni yil kartlari..



Gelisen teknoloji ile bir cok sey kolaylasirken ne yazik ki bazi seyler de tarihe karisiyor. Normal yolla kart ya da mektup gondermek henuz tarihe karismasa da bir cok kisinin eskisi kadar tercih etmedigi bir durum. ''Bak postaci geliyor'' diye bir cocuk sarkisi bile vardi, hatirlayanlar vardir mutlaka. ''Pek sevincli haberler'' e-maillerle geliyor artik.


Birinin sizin icin ozenle kart secmesi ya da karti elleriyle yapmasi, icine sizi mutlu edecek ufak tefek hediyeler koymasi, cok yogun, yorgun ya da belki bunalmis oldugunuz bir zamanda posta kutunuzda guzel bir zarf bulmak, renkli pullara dokunmak, guzel sozler, iyi dilekler okumak bunlarin yerini e-mailler doldurmuyor, dolduramiyor.

Ben kendi capimda unutulmaya yuz tutmus bu degeri yasatmaya calisiyorum, zaman zaman ozel gunlerde ya da sadece icimden geldigi icin kartlar gonderiyorum. Yilbasi oncesinde de adres defterimde olan herkese kartlar gonderdim, kimilerinin ulasti haberini aldim, kimilerinin de gec de olsa ulasmasini bekliyorum.

Ne yazik ki Turkiye'de posta sistemi gordugum kadariyla pek guven vermiyor. Kartlarin ulasip ulasmamasi cogu zaman sansa bagli. Ayni zamanda ayni sehre gonderdiginiz uc karttan biri uc gun icerisinde ulasirken biri artik umudunuzu kestiginiz anda bir ay sonra ulasabiliyor, biri de kayiplara karisabiliyor.

Yeni yil oncesinde ve sonrasinda yuzumu gulumseten bir suru kart aldim. Yil sonu telasi, sinavlar derken yogunluktan firsat bulup tesekkur edememistim.
Melis, Güven ailesi, Esra, Nurşen Abla, Simge, Asli, Sinem, Elif, Şaziye,  Asli, Hazan, Nesrin, Aner , Banu, Çiğdem ve Zeynep; beni cok mutlu ettiniz, cok tesekkur ederim, kartlarin hepsi birbirinden guzel :)

Bu guzel gelenegi devam ettirmek, kartpostallasmak isteyen varsa Postcrossing'e uye olabilir ya da bana posta adresini mail atabilir ;)




















Comments

  1. Hepsi birbirinde güzel :) Tekrar mutlu yıllar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hem de ne guzeller, tesekkurler, musmutlu yillar :)

      Delete
  2. Sevgili Yasemen ; çok ama çok sevindiren Yeni yıl tebrik kartını aldım.Çok teşekkürler ,çok çok güzel süprizlerle karşılaştım ,yazacağım.Selam ve sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok sevindim elinize ulasmasina, rica ederim. Ben de mesajinizi aldim, hemen cevap yaziyorum :)

      Delete
  3. Aaaaa ben nasıl kaçırmışım bu postu!
    Kartın sağ sağlim ulaşmasına inan çok sevindim. Senin de belirttiğin gibi buradaki posta sistemi tamamen kaderim ördüğü ağlara bağlı :))
    Umarın senin kartın da bana ulaşır en kısa zamanda.
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  4. Postu simdi okudum :) Bende senin o sirin kartin icin cok tesekkur ederim. Begenmene sevindim :))

    ReplyDelete

Post a Comment