Skip to main content

The Perks of Being a Wallflower...



Stephen Chbosky'nin kitabindan uyarlanan 2012 yapimi cok tatli bir film. Emma Watson ve Ezra Miller'i zaten seviyorum, Logan Lerman da rolune cuk oturmus bence. 


Senaryosu, oyunculuklar, muzikler her seyiyle sevdigim tarzda bir film. Hafiften 'Garden State' ve 'The Breakfast Club'i andiriyor. 

Kisaca; icine kapanik bir birinci sinif ogrencisinin ust siniflardan iki ogrencinin kanatlari altinda gercek hayata adim atmasi olarak tanimlansa da standart bir genclik filmi degil kesinlikle. 
Komedi-dram ve romantik filmlerden hoslaniyorsaniz bu film iyi bir secim olabilir.






Comments

  1. Breakfast Club'ı çok severim, fotoğrafları görünce benim de o geldi hemen aklıma, hoşuma gitti, teşekkür ederim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Garden State izlemediysen mutlaka izle Elifcim, onu da cok severim :)

      Delete
  2. Yasemencim, yorumlarini okuyunca filmi izlemeye karar vermistim. Sonunda dun izleyebildik. Gercekten cok etkileyici ve guzel bir filmdi. Boyle bir filmin varligindan bizi haberdar ettigin icin tesekkurler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim asil ben tesekkur ederim yorumun icin.. Filmi begenmenize de sevindim :) Buyrun gelin birlikte baska filmler de izleyelim.. Opuyorum..

      Delete
  3. Anlastik Yasemencim :) Guzel olur, uzun zaman oldu gousmeyeli. Optum

    ReplyDelete

Post a Comment