Skip to main content

Geleneksel yeni yil resepsiyonu :) (Jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie)



Gectigimiz aksam okulumuzun duzenledigi yeni yil resepsiyonuna katildik. Her seviyedeki Hollandaca dersi ogrencileri ve misafirleri bu etkinlige katilabiliyor. Isterseniz yiyecek icecek bir seyler getirebiliyorsunuz. 

Bu resepsiyonda da farkli kulturlerden bir cok farkli ve lezzetli yiyecek deneme sansimiz oldu. Resepsiyonun basinda bir kac fotograf cekmistim, kisi sayisi arttikca yiyecek sayisi da artti. Ama aclik seviyemiz de arttigindan fotograf olayi biraz geri planda kaldi :)









Guzel seyler yeme icmenin yaninda bir cok yeni insanla da tanisabiliyorsunuz bu tarz etkinliklerde. Yeni tanistiginiz dunyanin dort bir yanindan gelmis insanlarla ana diliniz olmayan bir dilde muhabbet etmek hem cok keyifli hem de cok ogretici. 
























Comments

  1. Replies
    1. Ahaha saol canim mutlu oldum :)) Ceren'i op benim icin sevimli yanaklarindan :)

      Delete
  2. ne güzel bir etkinlik, motivasyon arttırıcı, keyfli:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de bayiliyorum boyle etkinliklere Aslicim, hep olsunlar, hep eglenelim :))

      Delete
  3. Resmen yutkunarak baktım fotoğraflara :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hepsini bilemesem de yaparim ki ben size bunlardan :))

      Delete

Post a Comment