Skip to main content

Abraham Lincoln: Vampire hunter


 Amerika'nin 16. baskani Abraham Lincoln'un vampirlerle mucadelesini konu eden bu film gercekten hic olmamis. Yani ne desem bilemiyorum, komik bir film ama olumlu anlamda komik degil. Absurd, siradisi hatta sacma filmlerde bile bir seyler bulup seven biriyim ama bu film pek etki birakmadi bende.

Birisi sanal ortamda soyle bir yorum yapmis bu film ile ilgili:

''bu filmi çekme fikri kimden çıktıysa onun kafa yapısını çok merak ediyorum. abraham lincoln'ün annesini vampirler yemiş, o da sinirlenip vampir avcısı olmuş. gerçekten tebrik ediyorum.'' 

Genel olarak filmle ilgili fikir vermistir herhalde :)

Ama siz de benim gibi bir cok yerde kotu oldugunu duysaniz, okusaniz bile biraz meraktan biraz da belki ben severim bu filmi diyerek izleyebilirsiniz :))





Comments

  1. bir ara adını duymuştum izlerim falan dedim erteledim iyi ki izlememişim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim de uzun zaman izleme listemdeydi, bir turlu sira gelmiyordu, sonunda izledim ama izlemeseydim de olurmus :)

      Delete

Post a Comment