Skip to main content

Yil sonu manzaralari - Paris



Christmas tatilinde bir kac gunlugune Paris'teydik. 



Gezilecek belli basli yerleri gezdik. 







Gezinin en keyifli kisimlarindan birisi de Seine Nehri kiyisindaki tezgahlari dolasmakti.






Daha once gitme firsati bulamadigimiz Louvre Muzesinin de bir kismini gezdik. Bir kismi diyorum cunku muzedeki her bir eserin onunde bir dakika dursaniz muzenin tamaminin gezilmesi 364 gun suruyormus. 
















Muzedeki bir cok sey cok etkileyiciydi. En buyuk ilgiyi Mona Lisa cekse de, ben diger bir cok tabloyu Mona Lisa'dan daha ilginc buldum. 







Paris'in bir cok yerinde de Christmas pazarlari kurulmustu.









( Esra , bu kestaneyi senin icin yedim, ahaha :)






















Comments

  1. Ben de tamm "aaa kestane yiyoooor" diyordum ki benim için yemişsin onu gördüm :) Sağolasın.. Paris gezisi fotoğrafları da çok güzelmiş...

    ReplyDelete
  2. Harika karelero ressamlardan birinin ben de çekmiştim,bakınca Parisi tekrar görmek istediğimi hissettim ,çok tatlısınız hepiniz.Sevgilerimle canım şimdiden mutlu yıllar !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz Semra'cim :) Paris'i tekrar ziyaret edin o zaman, hazir buralara gelmisken bize de gelin, ne mutlu oluruz :) Sizlere de musmutlu yillar !!

      Delete

Post a Comment