Sunday, December 8, 2013

Son zamanlarda.. Instagramdan..



Sene sonu yaklastikca yasamimizdaki hareketlilik de artiyor. Yapilacak cok sey olunca planlama yapmak gerekiyor hic bir seyi atlamamak icin. 

Yukaridaki fotograftaki sirin yardimcilarim sayesinde bu plan program isleri oldukca keyifli hale geldi :)

Kitapligi duzenlerken gordum ki Kucuk Prens koleksiyonum yavas yavas genisliyor..


O kadar isle ugrasirken enerji verecek bir seyler yemek gerek, ev yapimi citir citir beze gibi ..


Dinlenirken de dergi sayfalarini karistirabilirim keyifle :)


Yil sonu aktivitelerinden biri de yilbasi agacinin kurulup, suslenmesi..


Agac olur da altina koyacak hediyeler olmaz mi :)


Yil sonu her yerde ikramlar oluyor, tarcinli, zencefilli kurabiyeler, kekler, pastlar, sicak saraplar. Noel Baba bizim okula da ugramis gecerken :)


Christmas partisi de bir diger yil sonu aktivitemiz, sirada Noel pazarlarini gezmek var..


Bu hazirliklar  Smilena'nin blogunda gordugum kremsantili kek icin, sonuc harika oldu ..


Smilena sadece mutfakta degil, hemen her konuda cok yetenekli. Kapimi calan postacinin getirdigi pakete ve icinden cikan guzelliklere bakar misiniz. Hepsi Semra'nin el emegi. Nasil guzel bir surpriz, nasil ince bir dusunce. Tekrar cok tesekkur ederim :)



Bloglar sayesinde o kadar guzel insanlar tanidim ki. Bir coguyla (henuz) yuz yuze tanisamasak da taniyormuscasina yakin hissettigim bir cok blog arkadasim var. 

Bu blog arkadasliklari bazen blog paylasimlarinin disina da tasti, kartpostallarla birbirimizin posta kutularini renklendirdik. 

Dusunsenize hic bir mecburiyeti olmadigi halde sadece icinden geldigi icin sizi dusunen, size kart gonderen birilerinin olmasi, hem de hic tanimadigi halde, ne kadar da guzel :) 

Onlarca harika kart aldim blog arkadaslarimdan, hepsi inanilmaz mutlu etti beni. 

Bazen kartlarin yaninda beni bekleyen baska surprizler de oldu.
Blogunda kitap hakkinda yazdigi yaziya kitabi merak ettigime dair yorum birakinca bana kitabi gonderen Banu'nun yaptigi surpriz, incelik degil de nedir :)


Ya da Leylak Dali Nurşen ablamin adima yakisacagini dusundugu icin sectigi memleket kokulu su kitabi gonderme zarifligi. 


Herkese her sey icin ne kadar tesekkur etsem az, kendimi cok sansli hissediyorum, iyi ki bloglar var :))

8 comments:

  1. O senin kendi zerafetin tatlı kız, seni bloguna bakar bakmaz sevdim ben :) Yeni yıl kartın da yollarda hafta içi ulaşır sanırım, bir kazaya uğramazsa :) Sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Nurşen ablacim, ben de bir kac hafta once gondermistim yeni yil kartini, umarim en yakin zamanda ulasir eline :)

      Delete
  2. Ben de Leylak Dalı'na katılıyorum, o senin kendi zerafetin :) Biz de henüz tanışamamış olsak da hani sanki bir yerlerde tanışmış, bir dolu sohbet etmiş gibiyiz seninle :)) PTT'ye çok güvenmesem de umarım bizim kartımız da yakında ulaşır en azından yeni yıl girmeden :)
    Lokumdan da kocaman patiler & sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne guzel sozler bunlar cok tesekkur ederim Esracim :) Ben de tanisiyormusuz da sadece bir suredir yuzyuze gorusemiyormusuz gibi hissediyorum :)

      Kartin ulasirsa cok mutlu olurum, ulasmazsa da mutlu olurum, dedim ya dusunmen yeter :)

      Lokumun patilerini ekmek arasi yapar yerim :D

      Delete
  3. Blogumda yeni yıl kartpostallaşma etkinliği var :) Siz bana kartınızı gönderdiniz ama belki yine de katılmak istersiniz :)

    ReplyDelete
  4. Yazmaya başladığımda işlerin böyle gelişeceğini tahmin etmemiştim, bu dünya çok güzelmiş:)
    Evet, bloglar iyi ki var!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikli cok haklisin, sanal ortamda insan gercek hayatta buldugundan daha yakin, daha sicak arkadasliklar bulabiliyor :)

      Delete