Saturday, December 14, 2013

Mars Attacks...


Bazi filmler vardir, cogu kisi tarafindan cok iyi olmadigi dusunulur ama yine de cok seversiniz. Bu film de benim icin onlardan biri:)

Kliselerle ve absurdluklerle dolu bir film. Belki de Tim Burton'un tarzini cok sevdigimden bu film de cok sempatik geldi bana. Bir cok sahnede '' yok artik '' diyerek ve gulumseyerek izledim bu filmi.

Oyuncu kadrosundan bir kac ismi soyleyecegim. Bu kadrodan hem de Tim Burton yonetmenliginde nasil kotu film cikar diye sasirabilirsiniz :

Jack Nicholson, Annette Bening, Pierce Brosnan, Danny DeVito, Michael J. Fox, Tom Jones, Natalie Portman, Christina Applegate, Sarah Jessica Parker, Glenn Close..

Absurd komediden hoslaniyorsaniz, 96 yapimi bu filmi izleyin bence, ben bayildim filme:)




No comments:

Post a Comment