Skip to main content

Halloween kabaklari :)


Halloween'e az kalmisken sirin balkabaklarini hazirladik bile :)











Senenin sonuna yaklasirken ulkemizde Noel, yilbasi tartismalari alevlenecek yine. Soyleyecek cok sey var, bu konuda uzun uzun yazilir ama sadece kucuk bir dilegim var bu konuda. 

Keyifli, guzel ve kimseye zarari olmayan etkinlikleri 'bizim bayramimiz, onlarin bayrami' vs diye siniflandirip, insanlar arasinda ayrimcilik yapan ama ''kendi'' degerlerine sahip cikma konusunda ayni ozeni gostermeyen insanlar yerine, baskalarinin ozgurluklerine saygi duyan ve her yeni gunu bayram havasinda yasamaya calisan insanlarla dolsun cevreniz. 




Comments

  1. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık canlar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler annecim, ilk defa denedik ama cok keyifliydi :D

      Delete
  2. oy yerim sizin aktivitenizi:) mesajını da vermişsin yasemencim ne kadar güzel aynen katılıyorum. kutlamak günahmış da bilmem ne. afedersin her sene her zaman abuk subuk yorumlar anlaşılır gibi değil. halloween olsun noel olsun bunlar küçük mutluluklar küçük kutlama fırsatları hayatı güzelleştiren şeyler:) biz nerde olursak olalım böyle şeyleri hiç ıskalamayalım hep kutlayacak bir şeyler bulalım bizden ya da bi başkasından. Türkiye'den Belçika'dan değil dünyadan olalım onu sevelim hep:) öpüyorum tatlı yanaklarından fıstık!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu tarz ozel gunlerde insanlar bir araya geliyor, birlikte guzel zaman geciriyor ve ben bunda bir zarar gormuyorum aksine insanlarin hayattan zevk aldigi gunlerin artmasini diliyorum. Ama yine bir ton sacma muhabbet olacaktir yeni yila yaklastikca. Dedigin gibi biz iskalamayalim guzellikleri:)

      Ben de seni kocamaaan opuyorum sirine :))

      Delete
  3. çok güzel olmuşlar canım, ellerinize sağlık, dileklerine aynen katılıyorum, sevgiler:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederiz canim, sevgiler, opucukler :))

      Delete

Post a Comment