Skip to main content

Tatil bitti..



Iki haftalik Turkiye tatilimiz cok hizli bitti ve pazar gunu donduk evimize. Ailelerimizi gorduk, hasret giderdik, bol bol yedik, ictik, pazar pazar gezdik, deniz, gunes gorduk, icimiz isindi, balkon, bahce sohbetleri yaptik, dinlendik. 

Kisitli zamandan dolayi gormek isteyip de goremedigimiz cok kisi oldu. Senede bir, iki kere gelebildigimiz icin zaman yetmiyor hic. 

Tatil postlari yavas yavas gelecek ama yapacak o kadar cok is var ki. 

Camasir tepeciklerini pazar gunu hallettik ama utu daglari nasil olacak bilmiyorum :) 

Ayrintili bir temizlik yapmak lazim kisa girmeden. Gerci kis buraya coktan gelmis bile. Turkiye'de evlerin icinde hangi oda daha serin diye ince hesaplar yaparken burada dondum resmen, kaloriferi calistirmam yakindir. 

Pazartesi sabahi okula giderken hava 12 derece civarindaydi ve mont giymeme ragmen icim usudu. Bir de ilk gunden ders yapmaya baslayinca, biraz bas agrisi, biraz sogukalginligi, hava degisikligi, yol yorgunlugu, az uyku derken biraz hastalanmis olabilirim :( Bugunu evde dinlenerek geciriyorum o yuzden. 

Yapilacak isler, okunacak kitaplar, calisilacak dersler, izlenecek filmler, yazilacak postlar vs ile eylul ayina yogun bir giris yaptik. Ama memnunum halimden, bos bos oturup sıkılmaktansa yapilacaklara nereden baslasam diye dusunmek daha iyi :))


Comments

  1. Tatiller keşke biraz daha uzun olsa

    ReplyDelete
  2. seneye görüşeceğiz inşallah, umudum bu. Ben de ütü tepeciklerini henüz bitirdim, işe başladım of offf. 1 eylül itibariyle burda da hava serinledi, bu sabah yağmurlu ve soğuktu hatta. orası kadar olmasa da...Hırkalara geçiş yaptık bile:)) sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bana da oyle geliyor Aslicim, belki sene bitmeden siz buralara gelirsiniz daha erken gorusuruz kimbilir ;) Utuleri hallettim de, okuldan uc ay uzak kalinca, toparlamasi zor olacak gibi, sanki her seyi unuttum :/ Yagmurluymus bugun Bursa, sasirdim, biz oradayken kavruluyordu resmen. Kolay gelsin sana da islerinde.. Opuyorum cok cok :)

      Delete

Post a Comment