Wednesday, September 4, 2013

Babaanne evi ..


Tatilimizin ilk duragi Yenisehir'di. 

Dogup buyudugum sehrin merkezindeki evinde babaannemi pencere onundeki sedirde, her zamanki yerinde; bir yandan orgu orerken, bir yandan geleni geceni izlerken gorebilirsiniz. 


Ne yapacaksiniz benim burusuk suratimi cekip dese de, bol bol fotograf cekebilirsiniz :P 





Guzel havalarda rengarenk ciceklerle, cesitli sebze ve meyvelerle dolu bahcesinde bir cayini da icebilirsiniz, benden soylemesi :))







4 comments:

  1. yine ne güzel ne mutlu görünüyosunuz yasemencim. allah hiç bozmasın ki zaten senin gibi küçük detaylardan büyük mutluluklar çıkaran bi insanın mutsuz olması da imkansız:) zaten de öyle olsun güzel yüzün hep gülsün.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa sen boyle guzel yorumlar yaparsin da mutlu olmaz miyim ben hic :) Cok tesekkur ederiz canim, cok mutluyduk gercekten, ozlem giderdik. Seninle de gorusmek isterdim, olmadi, Bursa'da cok yakin akrabalarimiz var, onlarla da gorusemedik, bir cok arkadasimla da oyle :( Bizim bir dahaki gelisimiz belli degil, sizin bir sonraki Brugge geziniz ne zaman acaba, bu defa sana Kwak da iciririm hem :)

      Delete
  2. Ahh ahh babaanneler ve onların evleri üzerine sayfalarca yazı yazabilirim canım. Rahmetli babaannem geldi aklıma şimdi. Sanki posta başlayınca onun evindeki tüm anılarım bir anda gözümün önünden geçiverdi. Meğer ne çok özleniyormuş babaanneler. İyi ki bol bol fotoğrafını çekmişsin. Ben şimdi o zamanlarda neden elimde şimdiki kadar çok fotoğraf çekmek namına bir alet yoktu diye düşünüp üzülüyorum ve eski fotoğraflara sarılıyorum. Allah uzun sağlıklı mutlu ömürler versin babaanneciğine. Çok güzel fotoğraflar bayıldım. Konuşursan telefonda babaannene söyle de ki;' gurbette bir arkadaşım senin fotoğraflarını görünce kendi babaannesini hatırlamış anıları gelmiş gözünün önüne çok mutlu olmuş, iyi ki çekmişsin o fotoğrafları dedi ve güzel yanaklarından ellerinden öptü' de oldu mu. O mutlu gülümsemen her gün katlanarak artsın. Sevgiler ve selamlar:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah rahmet eylesin canim :(

      Babaannemle konustugumda soyleyecegim guzel sozlerini ..

      Benim de anneannemle cok az fotografim var, keske daha cok olsaydi diye uzuluyorum.

      Eskiden ailelerimizle, arkadaslarimizla daha cok vakit geciriyorduk, aslinda o zamanlarin fotograflarini cekmek lazimdi ama o zamanin teknolojisiyle o kadar oluyordu, sonra teknoloji gelisti bu defa da insan iliskileri zayifladi ne yazik ki ..

      Benden de sevgiler, selamlar canim..

      Delete