Skip to main content

Mary and Max...



Stop-motion teknigiyle cekilmis ve iki yuzden fazla kukla kullanilarak bes yilda tamamlanmis bu filmi o kadar cok sevdim ki, film ile ilgili ne diyecegimi bilemiyorum. Cok cok farkli bir animasyon filmi. Afisindeki sirin kuklalara aldanip nasil olsa animasyon filmi deyip asla cocugunuzla vs izlemeyin.

Psikolojik cozumlemeleri, satir aralarindaki ince esprileriyle tamamen yetiskinler icin cekilmis bir film. Inanilmaz naif bir film olmasina ragmen izledikten sonra insanin icinde firtinalar koparacak kadar etkili. Daha fazla yazip beklentiyi arttirmak istemiyorum, zira cok guzel filmler buyuk beklentiyle izlenmeye baslandigi icin hak ettigi degeri gormeyebiliyor.

Soyleyecegim tek sey bu filmi mutlaka ama mutlaka izleyin, ozellikle de mektuplasmaktan hoslaniyorsaniz.

http://www.imdb.com/title/tt0978762/?ref_=sr_1





Comments

  1. Stop-motion tekniğine bayılıyorum. Bu animasyonu izleyeli yıllar oluyor ama hala unutamadıklarımdan. Oldukça etkileyici, gerçekten izlenmeli^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne zamandir izleme listemdeydi, bir sekilde firsat bulup izleyememistim. Guzel olacagini tahmin ediyordum ama diger bir cok animasyon filmi gibi hareketli ve eglencelidir diye dusunmustum, film beni bu acidan tamamen sarsti ama iyi anlamda :) Cok etkilendim, cok sevdim ve bittikten sonra da etkisi devam etti..

      Delete
  2. o kadar güzel anlatmışsın ki en kısa zamanda izlemeye çalışacağım :). benim de çok sevdiğim bir tekniktiktir Stop-motion.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim sen de seversin Asli :D Beklentiyi yukseltip hayal kirikligi yaratmak istemem ama benim icin ozel bir yere sahip bu film, o yuzden anlattim oyle :)

      Delete
  3. izleyeceğim muhakkak hatta şuanda dolmasını bekliyorum animasyonlara bayılırım film tavsiyelerine bayıldım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler :)

      Ben de animasyonlari cok seviyorum ama bu diger animasyonlardan biraz farkli, umarim seversin.. Keyifli seyirler:)

      Delete

Post a Comment