Tuesday, July 30, 2013

Argo..


Ben Affleck'in politik ve tarihi bir filmde nasil bir is cikardigini merak ederek izledim bu uc Oscarli filmi.

Hafizama kazinan bir film degil ve bir suru klise barindiriyor ama konusundan dolayi surukleyici ve akici bir film.

70'li yillarda Iran'daki bir operasyonu konu alan filmin bazi sahneleri de Istanbul'da cekilmis. Oscarlik bir film oldugunu dusunmesem de gercek hayattan uyarlanmis bir film olmasi sebebiyle tarihsel filmlerden hoslananlarin ilgisini cekebilecegini dusunuyorum.

http://www.imdb.com/title/tt1024648/?ref_=sr_1





2 comments:

  1. Özellikle gerçekte yaşanan bir operasyon olduğu için ben çok etkilendim filmden. Ayrıca çok akıcı ilerlediğini düşünüyorum ve çok derinlere inmeden kafa karıştırmadan özet bi şekilde aktarıyor olayları. Çok beğenmiştim ben de tavsiye ederim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Politikadan hoslanmamama ragmen hizli ilerleyen bir film oldugundan rahat izlenebilir bir filmdi benim icin de ..

      Delete