Skip to main content

Lakin doğmak da zor Haziran' da...



Dogum gunum haziranin basinda olmasina ragmen her zaman oldugu gibi mayis ayinin baslarinda baslamistim kutlamaya, balonlarla, yazilarla evi susleyerek ve her gunu bugun benim dogum gunum diye sahiplenerek :)

Gercek dogumgunume bir iki gun kala oyle sasirtici ve carpici gelismeler yasandi ki sadece benim dogum gunum degil bir halkin da yeniden dogusuydu sanki.

Uzaklarda olmamiza ragmen belki de Turkiye'dekilerden daha fazla sey gorduk televizyonlarda, gozumuz yabanci basinda, sosyal medyada uykusuz kaldik, uzulduk, icimiz sıkıldı. Ama oyle yaratici, zeka dolu ve bariscil eylemler, yazilar, sozler, fotograflar, videolar gorduk ki yasanan hic bir sıkıntının bosa olmadigini biliyoruz ve bu icimizdeki umudu her gecen gun arttiriyor.

Bizim dogum gunu kutlamalarimiz mayis ayinda kaldi, dogum gunumde ozel bir sey yapmadik. Ama bu yogun gunlerde bile hatirlayarak, arayan, mesaj gonderen, kart atan, bogaz koprusune afis asan, bir sekilde yanimda olan ailem, arkadaslarim oldukca her gunu ozel bir gun gibi yasiyorum zaten :)

























Dogum gunum 3 haziran. Her dogum gunumde bir mavi gozlu dev dusuyordu aklıma. Simdi hep hatirlayacagim baska anlar da olacak o gunde, icinde bir agac gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardescesine yasamak icin direnen bir halki barindiran.


Comments

  1. Tatlı kız,
    Geç oldu ama kutlu olsun doğum günün, iyi ki doğmuşsun da o güzel gülen yüzünü görmüşüz. Sağlıklı upuzun bir ömrün olsun, öpüyorum seni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurşen ablacim cok tesekkur ederim.. Her zaman o kadar guzel seyler soyluyorsun ki cok mutlu oluyorum :)

      Delete
  2. doğum günün kutlu mutlu olsun inan hç 30 yaş göstermiyorsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Nesrincim, iyi geldi iltifatin :)

      Delete
  3. Nice yaslara sevgili yasemen, guzel gunler goresin, mutlu, saglikli, huzur sevgi ve suprizlerle dolu bir yas diliyorum :))
    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim icten dileklerin icin Şaziyecim, opuyorum seni ve minik bebisini :))

      Delete
  4. Aaaa ben kaçırmışım senin doğum gününü!
    İyi ki doğdun, en güzel dönemin başına gelmişsin. 20`li yaşlar da iyiydi ama kadın için sanırım 30`dan sonra daha bir güzel. Biraz daha farkındalık ve olgunluk, kendine güven için:)
    Çok güzel bir kutlama olmuş, böreğine takıldım. Ne nefis görünüyor öyle:)

    ReplyDelete
  5. Tesekkur ederim Semi :))

    Daha 30'u algilayamadim pek, hayatim boyunca tatli aci bir cok seyi tecrube ettiysem de, bir cok sey yasadiysam da 30 gibi hissedemiyorum sanki daha. Sayi olarak biraz buyuk geliyor sadece yoksa ha 29 ha 30 ama :)

    Evde iki kisi olunca ve minicik bir firin olunca, tek tepsi de uc cesit borek yapmak daha verimli oluyor bizim icin :D

    ReplyDelete
  6. Merhaba;
    Geç de olsa doğum günün kutlu olsun. 30'lu yaşlara gelebileceğimi ben hiç düşünmemiştim her düşündüğümde şaşırıyorum. Ama 30 lu yaşlar özellikle kadınların en güzel zamanlarıdır derler, inanıyorum. Daha bir güzel sanki daha bir farklı her şey. Yine de çocukken tabi daha da güzeldi:) Sana da yakışmış 30'lar. Daha nice güzel mutlu sağlıklı eğlenceli yılların olsun. Kocaman sevgiler:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim guzel sozlerin ve dileklerin icin :) Simdiye kadarki yaslardan memnundum, dilerim 30lar da guzel gecer :D Hep 25'te kalabilirdim gerci ama olmadi :P

      Opuyorum seni:)

      Delete

Post a Comment