Skip to main content

Kucuk Mutluluklar..



Mayis ayinda cizme ve kışlık kaban giymek ve kaloriferleri calistirmak zorunda kalinca bir sonraki asamanin ne olacagi konusunda endiseleniyor insan.. 
Havalar kapali, yagmurlu ve soguk olsa da, onumuzdeki hafta dort gun boyunca onemli sinavlar beni bekliyor da olsa kucuk seylerden mutlu olmak lazim :)

Meyve dolgulu cikolatalardan mesela...



Ya da uzaklardan gelen postalardan...


Renkli dergi sayfalarindan...






Bir kac kucuk craft calismasindan...




Havalar isinmasa da balkon sefasi icin yapilan hazirliklardan...


Rengine bayilarak alinan saksi bos kalmasin diye hemencecik eş tarafindan getirilen ciceklerden...


Dev boyuttaki uzumlerden...


Sirin kasiklardan...


Yeni kitaplardan...


El yapimi kitap ayraclarindan...


Havanin su anki durumuna uygun sevimli sofra sunumlarindan...


Ufak tefek susleme islerinden...


Adres defterini doldurmaktan...


Rengarek desenli bantlarla ne yapsam diye dusunmekten...


Bir okulun kapisindaki ogrencilerin yaptigi orgulerden...


Ya da bir kutudan, bir kac puantiyeden bile mutlu olabilir insan...


Herkese mutlu ve gunesli gunler :)



Comments

  1. olabilir tabi:) pek de mutlu olabilir hem de:))

    ReplyDelete
  2. kesinlikle, bunların her biri ayrı ayrı mutluluk sebebi:)) sınavlarda başarılar:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Aslicim, umarim iyi gecer sinavlarim :)

      Delete
  3. hepsine ayrı bayıldım, başarılar (:

    ReplyDelete
  4. Nasıl güzel bir post olmuş ama bu. hepsi birbiriden tatlı. Ben de istiyorum yaa uzaklardan bi posta gelsin bana. Böyle bir duygu yaşamak istiyorum. Eminim çok heyecanlandırıcıdır. Bir kere çekiliş kazanmıştım o gelicek diye günlerce beni mutlu etmişti. :)

    ReplyDelete
  5. Tesekkur ederim Yeliz :)

    Kartpostal almak kadar gondermeyi de cok seviyorum, istersen sana da gonderirim seve seve:) Adresini mail adresime gonderebilirsin dilersen.

    ReplyDelete

Post a Comment