Skip to main content

Adana gezimiz..


Bir turlu adam akilli isinmayan sehrimizden cok sevdigimiz arkadaslarimizin dugunu icin sicacik Adana'ya gittik bir kac gunlugune. 

Ozledigimiz bir cok kisiyi gorduk, hakkinda cok sey bilip henuz tanismamis oldugumuz bir suru kisiyle tanistik, kisacik zamana bir suru sey sigdirdik, herkes tarafindan cok cok guzel agirlandik, sevgiyle karsilandik, sevgiyle ugurlandik, yediklerimiz ictiklerimiz de cabasi :) Kina, dugun oncesi ve dugun fotograflari gelecek postlarda olacak. 

































Comments

  1. oh ne de güzel gezilmiş. sabah sabah içimi açtı fotolar. tabi yemekler biraz ağır geldi ama olsun o kadar edana bi yerde:) özlemiştim seni bayadır bi yorum bile yazamadım ben de çünkü postlarını okuyamadım sadece resimlerine baktım ilk paylaştığın günler:) ama hazır gelmişken o açıkları da telafi edeyim bence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben sana kustum zaten Selin, sen benim sorularimi hiiiic dikkate almiyorsun, gozu yasli huzunlu smiley :( ama kendini affettirebilirsin bir sekilde belki :D

      Delete
  2. O yemekler nedir ya!!!! Açıklamalı istiyoruz:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir sonraki postta biraz bahsettim ama muhtemelen en garip gelenler şırdan ve mumbardir, netten bakabilirsin, okuduklarindan sonra bunlari neden bu kadar cok sevdigimi hatta sabahin korunde buzdolabindan cikarip ustlerinde turuncu yaglariyla soguk soguk nasil yedigime anlam veremeyebilirsin ama seviyorum napayim :)) Herkes dugun fotograflarini bekliyor, hazirlayip hizli hizli yazip paylasmaya calisiyorum hepsini, fazla ayrintiya girememistim o yuzden..

      Delete
  3. yemekler de dostlarla geçirilen vakitte şahane görünüyor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler :) Ama o kadar hizli gecti ki, simdiden ozledik hepsini :(

      Delete
  4. Arkadaşlarınızın düğünü sayesinde harika zaman geçirmişsiniz yavrularım.Çok güzel ve eğlenceli bir gezi olmuş.Hem eski dostlarla buluşmanın ve de iştah açıcı yemekleri yemenin tadına da doyum olmuyor değil mi Yasemen? Bu güzellikleri yaşamanıza çok mutlu olduk canlarım...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hem dostlarimizi gorduk, hem harika yemekler yedik, hem de cok eglenceli vakit gecirdik, her sey cok cok guzeldi annecim. Dilerim hep boyle guzel gunlerimiz olur hepimizin :)

      Delete

Post a Comment