Skip to main content

Uzun bir aradan sonra..


Bir suredir blogumdan uzak kaldim, sinavlarin baslamasi, kucuk misafirimiz ile ilgilenmemiz, havalarin soguk ve kapali olmasi nedeniyle bir sey yapma isteginin yok olmasi vs gibi nedenlerden post paylasmamisim bir aydir. 

Google'in blogumun isim babasi Douglas Adams'in dogum gunu dolayisiyla bugun icin hazirladigi Doodle'i bir isaret olarak aldim ve geri dondum :) 

Her gun her gun olmasa da en azindan daha sık yeni postlarda gorusmek uzere :)



Comments

  1. bugün sana yorum yazıcaktım tam yasemen kayboldun nerelerdesin karnaval çok mu yordu diye:P tam zamanında döndün çünkü ben merak etmiştim artık:)

    ReplyDelete
  2. Ben de Selin heralde ya yine tasiniyor :P ya da beni hic merak etmedi nerdeyim, ne yapiyorum diye dusunmeye baslamistim, kalplerimiz birmis demek :)

    ReplyDelete
  3. cık bu sıralar taşınma falan yok durduğum yerde duruyorum. hayır hayır gerçekten merak ettim. bi kaç kere instagramdan kontrol ettim ama yine de merak ettim:)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Nispet yapar gibi ''Instagramdan kontrol ettim, buraya yorum yazacaktim'' falan diyor bir de cik cik cik, bu konuya cozum getirecektin, ne oldu o is? :)

    ReplyDelete

Post a Comment