Skip to main content

Subat ayi filmleri..


1. Ma première fois



Yeliz'in tavsiyesiyle izlemistim bu Fransiz filmini ve sakin ilerleyen bu filmi sevdim.

Film basarili ve sorumluluk sahibi bir genc kiz olan Sarah ile asi bir genc olan Zachary arasindaki aski anlatiyor. Baslarda birbirlerinden pek hoslanmayan ama sonrasinda aralarinda cekim olusan, hayalleri, tutumlari, hayata bakislari hatta aileleri bile birbirinden oldukca farkli olan bu iki genc arasinda zamanla tutkuya donusen aski izliyorsunuz.

Klasik bir konusu var filmin ama ozellikle romantik filmlerden hoslaniyorsaniz bu filmi de buyuk ihtimalle seveceksinizdir. 

Yeliz biraz da basroldeki kizin sac rengi icin izledigini soylemisti :) 

Kendine ozgu bir havasi var, kimi zaman cok donuk kimi zaman cocuksu ve eglenceli, ben begendim, merak edenler icin:







2. Hope Springs



Evliliklerini kurtarmaya calisan orta yasli bir cifti konu aliyor bu film. Biraz romantik komedi biraz dram. Kahvalti sofrasinda izlemistik bu filmi, sıkılmadan izledik ama oyle koltuga kurulup bir bucuk saat boyunca pur dikkat izlenecek bir film degil, oyunculari icin izlenebilir o ayri. Ben duygusal sonlardan zevk aldigim icin ne olacagini bile bile sonunda duygulandim yine :)



3. To Rome with Love


Hareketli ve eglenceli bir Woody Allen filmi, yazip yonetmesinin yaninda filmde de yer aliyor. Gecen sene hemen hemen bu zamanlarda gorme firsatini buldugumuz Roma'yi film vasitasiyla bir kere daha gezmek keyifliydi ama benim gozumde Midnight in Paris ya da Vicky Cristina Barcelona kadar basarili olamayan bir film olmus.


Film ile ilgili ilginc olan nokta ise birbirinden bagimsiz dort hikayenin konu edildigi filmin sonunda oyle beklenildigi gibi hikayeler birbirine ya da bir yere baglanmiyor. 

Eglenceli ve renkli havasi, Roma sokaklari ve oyunculari icin izlenmesi gereken bir film yine de.




4. Seven Psychopaths



In Bruges'un yonetmeni Martin McDonagh'in yeni filmi. Bolca kan ve kufur icermesine ragmen ozgun senaryosu, oyunculuklari, ilginc karakterleri ve filme harika bir sekilde islenen kara mizahiyla bana gore 2012'nin en basarili filmlerinden biri olmus. 
Filmin icerigi ile ilgili bir seyler soylemek anlamsiz olur ama ben tek kelimeyle bu filme bayildim. 



5. Skyfall





Istanbul'da gecen sahneleri de olan yeni James Bond filmi Skyfall'u asil izleme sebebim Javier Bardem idi. Film ile ilgili en sevdigim kisim da onun oldugu sahnelerdi. Onun disinda cok fazla James Bond ya da aksiyon filmi hayrani olmadigimdan cok etkilenmedim filmden. Ama meraklilari icin yeni bir James Bond filmi izlemek keyifli olacaktir.







Comments