Skip to main content

Son zamanlardaki favori dergim bu: Daphne's Diary

Icerisi sayfa sayfa reklam dolu gerisi de sadece moda uzerine fotograflardan olusan dergileri sevmiyorum. Okumaktan keyif alacagim yazilar, arastirmalar, roportajlar, tarifler, fotograflar, ilginc bilgiler, elestiriler vs. olan dergiler daha keyifli geliyor. 

Gecenlerde kitapcilari dolasirken cok guzel bir dergi kesfettim. Diger dergilerin arasindan siyrilip kapagiyla cekti beni once, sonra soyle bir icerigine bakinca tam istedigim gibi bir dergi oldugunu dusundum. 

Icerisinde gunluk tarzi yazilar, hikayeler var, dili agir olmadigi icin anlayabiliyorum, benim icin de alistirma oluyor.  Onun disinda dekorasyon fikirleri, yemek tarifleri, kendin yap projeleri ve sablonlari, stickerlar, hobilerle ilgili bilgilendirme yazilari, alisveris ve seyahat yazilari, her bir sayfasinda birbirinden guzel vintage fotograflari, pastel renkleri ve daha bir cok sey ile dolu dolu bir dergi. 






















Comments

  1. Çok güzelmiş gerçekten... Ne güzel dekopaj resimleri var, şimdi onlardan neler yapacağını merakla bekliyorum :)

    ReplyDelete
  2. Tesekkurler Banu abla, Her sayfasi ayri guzel gercekten :)

    Dekopaj tutkali bulamamistim burada, mutlaka vardir ama ne adiyla satildigini bilmedigimden alamadim, bir cok seyi yapistirmak icin normal tutkallar var ama dekopaj onlarla oluyor mu bilmiyorum. Zaten senin yaptiklarin kadar yaratici fikirler gelir mi onu da bilmiyorum.

    Ama icinde kenari tirtikli kolay kopartilabilen bir cok parca var kendin yap projeleri icin hazirlanmis, onlardan yaparim firsat buldukca :)

    ReplyDelete
  3. "Napkin Aplique" bu peçete dekopaj tutkalı, Cadence marka olabilir veya Mod Podge, mutlaka vardır, internetten de alabilirsin...
    ama kesin o projeleri uygula çok güzel şeyler görünüyor :)

    ReplyDelete
  4. Ben yıllarca Antalya'da buranın ulusal ve köklü bir dergisinde artdirector'luk yaptım. Daha bir yıl oluyor bu dergi işinden uzaklaşalı. Çok zevklidir tasarımını yapmakda.. Ancak böyle tarzı çok farklı bir concept ile yapılmış dergileri çıkaracak cesaret, Türkiye'de maalesef hala pek yok... Tabii bunun ülkenin okuma oranı ile de alakası çok büyük. Bende vintage'i sadece dekorasyonda değil her türlü tasarımda çok sıcak ve sempatik buluyorum.. Keyifli okumalar bu güzel dergiyi...

    ReplyDelete
  5. Tesekkur ederim Burcu:) Belki yeniden dergi islerine donup de kendi dergini hazirlarsan, taa buralardan bulur seve seve okurum onu da :)

    ReplyDelete
  6. ne kadar güzel bir dergi, ben de sevmiyorum içinde sayfalarca reklam bulunan dergileri, ama maalesef biz de hep öyleleri var:(

    ReplyDelete
  7. Ben de daha once farketmemistim bu dergiyi Ebygale, fazla incelemeyip, dergi standlarina soyle bir goz attigimdan olabilir. Belki orada da vardir kenarda kosede, gozden kacmis farkli tarzda dergiler :)

    ReplyDelete

Post a Comment