Tuesday, March 19, 2013

Minik tuy yumagi :))

Lojmanin bahcesinde birlikte buyudugum kopekler, evimizde 12 sene bizimle birlikte yasamis muhabbet kusumuz, yogurt kabinda baktigim salyangozum, yavrularini yemesinler diye nice dogumlarini gozlemledigim baliklarimiz, babamin bulup severim diye getirdigi, suanda babaannemin bahcesinde bitkileri kemirmekte olan kaplumbagam, balkonda besledigim ve yavrularinin ilk ucuslarini izledigim onlarca guvercin ve daha bir coklari ile hatta canli olmasa da heykelleri ile bile mutlu oldum hayvanlarin. 

Gectigimiz gunlerde en buyuk hayallerimden biri bir haftaligina da olsa gerceklesti ve şipşirin, harika otesi ve bol tüylü bir misafirimiz oldu:)) 

Ileride bahceli bir evimiz olursa ciftlige cevirmekten korkuyorum, fazla bir sey istemiyorum aslinda, bahcede gezinen kopek, kedi, tavuk, ordek, balik, kaplumbaga, kuzu vs...den baska :) 

























Bu da bir hafta gibi kisa surede bile bizde cok guzel hatiralar birakan minik misafirimiz:














8 comments:

  1. Ama bu minik misafir çok tatlı!!!!!
    Bizim Peer Ole`yi de sürekli frenliyorum bu konuda. Şu anda evde bir kedi ve güzel bir akvaryum var. Ama ona kalsa neler istiyor neler:)))

    ReplyDelete
  2. ne güzel foto.lar bunlar böyle. özellikle alttaki köpekciğe bayıldım, çok şeker:))

    ReplyDelete
  3. Semi o kadar tatliydi ki gormeliydin :))

    Peer Ole amaclarina ulasirsa (ki umarim yakin zamanda ulasir :D ) bana da haber verin, hehe :)


    ReplyDelete
  4. Tesekkurler Ebygale :) Köpüş tam bir lokmada yemelikti gercekten :)

    ReplyDelete
  5. Ayy ne keyifli geçmiştir günün ama :) Tam benlikmiş orası keşke ben de orada olsaymışım :) O köpeciği nasıl bırakabildiin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok guzel bir haftaydi Yeliz, cok uzuldum, agladim ama geri vermek zorunda kaldik:((

      Kesinlikle cok zeki ve sevgi dolu bir kopekti, inanilmaz tatliydi ama bir kac kere havladi, agladi bizde oldugu sure icinde. Yavrular ilgi cekmek icin agliyorlar ve yanina gitmemek gerekiyor ki agladiginda kimsenin ilgilenmedigini ogrensin ve aglamasin diye.

      Bizim icin problem yok ama bahceli bir eve cikmamiz en azindan uc ayi bulacagi icin o sure icinde etrafi rahatsiz etmek istemedik. Bir de ev sahibi izin verse de 3 kisi sikayet ederse kopegini aliyorlar burada. Hemen herkesin kopegi var gerci cok sikayet olacagini sanmiyorum ama hemen yan apartman huzur evi ve bakim evi, yaslilar, hastalar icimize sinmedi. Biz ona, o bize fazla alismadan geri goturduk, cunku o zaman cok daha zor olacakti, terkedilmislik hissi yasamasin istedik..

      Daha iyi ev imkanlarimiz oldugunda edinmek istiyoruz bir kopek, zaten bir cok malzemesi hazir suanda, tek eksigimiz kopus :)

      Delete
  6. Muhteşem resimler gerçekten.Herkes gibi ben de köpeğe bittim :) Bu arada sizi yeni takip etmeye başladım.Yeni yazılarınızı bekliyor olacağım... iyi akşamlar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Cihan ve hos geldin :)) Ben kartpostal etkinliginden beri takip ediyorum zaten seni, yeni yazilarda gorusmek uzere :) Sevgiler..

      Delete