Skip to main content

El Naturalista ayakkabilari ..

El Naturalista rengarenk, rahat, dayanikli ve doga dostu ayakkabilar ureten, logosu kurbaga olan bir Ispanyol markasi. Tasarimlari bizim cok severek kullandigimiz Camper'a benziyor, renkli, sevimli ve farkli. 

Gunluk hayatta yurumeyi ve hareket etmeyi cok sevdigim icin ozel gunler, davetler vs disindaki zamanlarda alacagim ayakkabilarin ilk once rahatligina bakiyorum. Bu ayakkabilar bu acidan cok basarili, topugunda, tabaninda ayagi destekleyen kisimlar bulunuyor, hem cok cok rahat hem de dayanikli. 

Bir diger guzel yani da ayakkabilardan, ayakkabi kutularina ya da ayakkabi cantalarina kadar her sey dogal ve doga dostu maddelerden uretiliyor.

Ayakkabilar hem renk, hem dizayn acisindan oldukca orijinal modeller iceriyor. Bazilari giymeyi dusunmeyecegim kadar cilgin modeller olsa da, cogu modeli cok sevimli ve giyilebilir buluyorum:) 
























Comments

  1. Bu markayı daha önce duymadım. Gerçekten güzel tasarımlar.
    Camper kullandım ama fiyat-kalite konusunda şüphelerim var:)
    Ayakkabıda rahatlık benim için çok önemli. Yıllardır Ecco alıyorum ve inanılmaz rahat. Ayağında var mı yok mu belli değil. Eskimiyor da:)

    ReplyDelete
  2. Biz de gecen Londra'ya gittigimizde basimiza gelen kucuk talihsizliklerin akabinde acil olarak cizme almamiz gerekti.

    Bir suru ayakkabi denedim bulundugumuz mekandaki magazalarda ama hic biri bir kac gun surekli yurumek icin rahat gelmedi. Ama bu markanin cizmesini giyince yeni ayakkabi olmasina ragmen hic rahatsiz hissettirmedi, ayaginda oldugunu anliyorsun, cok hafif degil ama suanda da cok memnunum.

    Ecco'nun internet sayfasina baktim da cok guzel modeller var, yazlik ayakkabi alisverisi icin aklimizda bulunsun :))

    ReplyDelete
  3. bu markanın ayakkabılarını Türkiye'de nerede bulabiliriz?

    ReplyDelete

Post a Comment