Skip to main content

Butun kizlar toplandik :) ILC- AGM

''International Ladies Club'', NPC calisanlarindan ve calisanlarin eslerinden olusan ayda bir bizdeki 'gün' tarzinda yeme, icme ve muhabbet icin toplanan (coffee morning) , bu toplantilar disinda birlikte sinemaya, kafeye, workshoplara ve gezilere giden kadinlardan olusan bir topluluk.

Iki sene once mart ayinin basinda buraya tasindiktan sonra bir iki hafta icinde ILC'nin yillik toplantisina denk gelmistim. Daha sonra bir kac kere coffee morning'lere katilmistim ama kurslara basladiktan sonra ikisi de ogleden once yapildigindan uzun bir suredir gidemiyordum.

Bir kac haftadir sinavlarla ugrasinca iki insan goreyim biraz kafam dagilsin diyerek bu seneki toplantiya katilmaya karar verdim son anda.

Coffee morning'lere bazi aylarda herkes bir seyler hazirlayip getiriyor, bazi aylarda ise belirli ulkeler ev sahipligi yapiyor ve o ulkenin uyeleri yeme icme isleriyle ilgileniyor.

Bu seneki yillik toplanti icin de Turkiye, Almanya, Yunanistan ve Portekiz ev sahipligi yapti. Her ulkeye bir masa ayrilmisti ve ulkeler masalarini istedikleri gibi suslediler. Daha onceki toplantilardan yola cikarak masalarda sadece yiyecek olacagini dusundugumuzden fazla hazirligimiz yoktu, son anda halloldu her sey ama lokumu, fincanlari, nazar boncugu, oyali havlusu, otantik terlik, tepsi ve tabagi ile guzel ve renkli bir masa ortaya cikti.





Giriste isim kartlarimizi, toplanti programini ve cekilis biletlerimizi aldik. Cekilis icin hediyeler yine ev sahibi ulkeler tarafindan hazirlandi.




Normalde pek olan sey degildir ama cekiliste benim numaram da cikti ve bu dekoratif oda kokusunu kazandim, evde yerini buldu bile. Onun disinda Portekizli arkadaslarimizin da herkese hediyeleri vardi.



Toplanti icin peynirli ve patatesli pofuduk pogaca hazirlamistim. Ne kadar gec olursa sabah o kadar taze olur diye aksam yemeginden sonra hazirladim hamurunu. Mayali hamur fazla kabarinca 3 tepsi pogaca cikti. Minik firinimiz her defasinda bir tepsi pisirebildiginden gec saatlere kadar surdu pogaca hazirlama, pisirme isleri. Bu kadar pogaca ne olacak derken, birazini toplantiya goturdum, birazini Cagri ve is arkadaslarina gonderdim, biraz da evde biraktim. Gidenlerden geri donen olmadigindan makul sayida pogaca kaldi evde :)


Bu yeme- icme isleri her zaman cok keyifli oluyor. Turk kafilesinin marifetli kadinlarinin hazirladiklari zaten cok lezizdi. Yunanistan mutfagi da Turk mutfagi ile cok benzestiginden, baklava, irmik helvasi vs konusunda yabancilik cekmedik :) Diger yandan yeni tatlar denemek de guzel oluyor bu tarz etkinliklerde.









Yeme icme faslindan sonra bir onceki sene neler yapildi, onumuzdeki senenin planlari ne vs konularinda slaytlar gosterildi ve konusmalar yapildi. Bosalan gorevlere yeni aday olanlar icin oylamalar yapildi. Gorevinden ayrilan baskanimiza hatira olarak uzerinde her dilde tesekkurler yazan 
t-shirt ve cicek hediye edildi. Baskanin t-shirt'un bedeni konusunda yaptigi espri ve attigi kahkahalarin ustune ne kadar kendisiyle barisik oldugunu dusunduk, hosumuza gitti :)





Kadinlar bu islerle mesgulken cocuklar da ILC'nin oyun sandigindan cikan oyuncaklarla oynadilar. Toplanti sonunda herkes bir ucundan tutunca, kisa surede toplandi ortalik ve bu guzel sosyal etkinlik sonunda evlerimize dagildik.















Comments

  1. Fotolar harika Yasemencim. Tadına bakamadigim bir sürü yemek varmış meger:)

    ReplyDelete
  2. Fotoğraflarına bayılıyorum ve sen de çok şekersin :)

    ReplyDelete
  3. Tesekkur ederim Aysegulcum:) Hepsini deneyelim diye o kadar seyi paylastik bir de ona ragmen kacmis arada bazi seyler, bir dahaki sefere artik :))

    ReplyDelete
  4. Cok tesekkur ederim Nurşen ablacim, mutlu oldum :)

    ReplyDelete
  5. harika resimler menüler ise şahane görünüyor küçük kuzular ise süper...

    ReplyDelete
  6. Cok cok tesekkurler Demet :)) Masadakiler lezizdi, neredeyse tamami tuketildi, kalanlarin bir kismi eşlere bir kismi da kafeteryanin calisanlarina ikram edildi, degerlendirildi hepsi :)

    Arkadaslarin cocuklari da nese kaynagi oldu bizim icin bu toplantida da :)

    ReplyDelete
  7. Böyle etkinlikleri çok seviyorum.
    Acayip özendim, Polonya`yı ve kulübümüzü düşündüm. Çok güzel zamanlardı:)
    Farklı bakış açısı kazanmak için böyle ortamlar ideal!

    ReplyDelete
  8. Ben de cok seviyorum Semi, sadece bu tarz toplantilar yapilmiyor, ayni zamanda bir suru gezi ve aktivite duzenleniyor. Zaman bulup hepsine katilmak mumkun olmasa da katilip da pisman oldugum hic bir etkinlik olmadi :)

    Farkli kulturleri taniyip, kendini de onlara tanitmak acisindan da keyifli bir durum.

    ReplyDelete

Post a Comment