Skip to main content

Gokkusagini izle :)



Cok sevdigim bir diger Ispanyol giyim firmasi Desigual. Kiyafetler, cantalar, aksesuarlar o kadar renkli ve eglenceli ki. 
Avrupa'da hosuma giden seylerden birisi insanlarin kimsenin dis gorunusunu umursamamasi ve bu acidan bakislarla ya da sozlerle rahatsiz etmemesi. 
Sokakta sacindan, makyajina, corabindan, ayakkabisina kadar her seyi birbirinden farkli renkte ve uyumsuz formlarda giyinmis bir teyzeyi rahat rahat yururken gordugumde icime pozitif hisler doluyor, icinden oyle gelmis ve giyinmis cikmis, ne guzel diye:)
O yuzden yeni bir sey alacagim zaman acaba toplum nasil karsilar, garip olur mu, renkleri uyar mi diye dusunmeden begendigim her sey severek aliyorum ki zaten kimse kendi giydikleri haricinde kimsenin ne giydigini umursamiyor:) 

Bazi modelleri benim zevkime cok uygun dusmese de Desigual magazalarini gezmek her zaman keyifli oluyor ve arada hosuma giden bir seyler bulabiliyorum mutlaka. 







 


















Comments

  1. herbiri ozel dizayn oldugu icin oldukca pahali yalniz :(
    benim de her gidisimde tum dukkani alasim geliyor ama ne mumkun :))

    ReplyDelete
  2. Çantalara da bayıldım, Çok tatlılar :)

    ReplyDelete
  3. @ A-H Evet fiyatlar biraz pahali, cogu zaman cok icime sinen bir sey degilse bakmakla yetiniyorum, cok cok begenirsem aliyorum.

    Ocak ve temmuz ayinda indirimler oluyor, o zamanlara denk getirmek lazim. Gecen ay normal fiyati 195 euro olan bir ceketi indirimde 85 euroya almistim. Ne kadar cok begenerek aldiysam da indirimde olmasaydi begenimi kalbime gomer cikardim magazadan ;)) Herhangi bir magazada bile ceketlerin minimum 40-50 euro oldugu dusunulurse makul geldi son fiyat:)

    Singapur'da giyim kusam fiyatlari ve kalitesi nasil bilmiyorum gerci Turkiye'ye kiyasla?

    ReplyDelete
  4. @Yeliz Rengarenk, civil civil hepsi, ben de cok begeniyorum:)

    ReplyDelete
  5. ben indirim yerine hep bindirim zamanina denk geliyorum ne yazik ki :)))

    Burasi Cin e yakin oldugu icin bazi kiyafetlerde fiyatlar oldukca uygun ama kalite de dibe vurmus durumda :( Kaliteli ve uluslararasi magzalar yine dunyanin diger ulkeleriyle ayni gibi :)

    ReplyDelete
  6. Ben bu markanın hastası oldum diyebilrim!
    Sürekli alıyorum anlamında değil tabii:))
    Uzun zaman bana göre hiç değil, çok renkli, ay nasıl taşırım falan diye düşünüp durdum.
    En sonunda bir Hamburg ziyaretinde indirime de denk geldim, birkaç parça aldım. Giydiğim zaman burada herkes çok soruyor. Yok hala burda ama bir arkadaş Türkiye`de bir internet sitesinde sattıklarını söyledi.

    ReplyDelete
  7. Ben de ilk baslarda aa ne guzelmis rengarenk ama bakmalik sadece giymelik degil diye dusunmustum.

    Sonra sonra iyice isinmaya basladim urunlere:)

    Ozellikle de her girdigim magazada hemen hemen birbirinin aynisi urunleri gorunce Desigual'in urunleri farkli ve orijinal geldi.

    Turkiye'de bazi harvey nichols ve carnevale magazalarinda satildigini duymustum ama online satis basladiktan sonra ne durumda, devam ediyor mu bilmiyorum.

    ReplyDelete
  8. Ben de ilk barca da görrmüştüm o zaman aldıklarımı burada hemen herkes sordu:) Kesinlikle çok alternatif ve eşssiz bir marka . Türkiye de www.narshop.com da satılıyor nihayet:)) Benim gözüm şimdi rengarenk yağmur çizmelerinde , trikolar da inanılmaz bence hepsi çook güüüzell !!

    ReplyDelete
  9. Ben de ilk barca da görrmüştüm o zaman aldıklarımı burada hemen herkes sordu:) Kesinlikle çok alternatif ve eşssiz bir marka . Türkiye de www.narshop.com da satılıyor nihayet:)) Benim gözüm şimdi rengarenk yağmur çizmelerinde , trikolar da inanılmaz bence hepsi çook güüüzell !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Renkleriyle, desenleriyle, modelleriyle kesinlikle cok ilgi cekiyor :) Yagmur cizmelerinden alirsaniz simdiden gule gule kullanin :))

      Delete

Post a Comment