Skip to main content

2. Yildonumumuz :)


Zaman cok hizli geciyor. Daha dun evlilik hazirliklari yapiyorduk, bugun iki yil olmus bile. Ne kadar sure gectigi degil, o surenin nasil gectigi onemli. Birlikte gecirdigimiz 10 yila bir suru mutluluk sigdirdik, evliligimizin ucuncu yilina da huzurla giriyoruz. Dilerim birlikte uzun yillar sevginin, sayginin azalmadigi, her kosulda birbirimizin yaninda olacagimiz guzel bir yasam geciririz:)

Resmi olarak yildonumumuzu 5 Subat olarak belirlesek de hem Bursa'da hem Aydin'da dugun yaptigimizdan ilk dugun tarihimiz olan 28 Ocak'tan basliyoruz kutlamalara, evlenmeden onceki yildonumumuz de 25 Subat olunca ayin sonuna kadar gidiyor bizim kutlamalar. Zaten mutlu olmak icin ozel gunlere ihtiyac yok :) Yine de kucuk surprizlerle birbirimizi sasirtmak guzel oluyor.






Bir de her sene yildonumumuzde yemege cikmadan once hatira fotograflari cekiyoruz, ileride guzel anilar olarak animsayalim diye:) Gecen yildan ve bu yildan bir kac fotograf :





Comments

  1. Epeydir bloğunu takip ediyorum. Bu ilk yorumum olabilir. Ama her postunda 'Ayy bunlar ne kadar tatlı bir çift' diye düşünüyorum. Mutluluğunuz, huzurunuz hiç bozulmasın, nice güzel günleriniz olsun:)))

    ReplyDelete
  2. Daha nice nice mutlu, sevgi dolu ve saglikla birlikte gecen yillariniz olsun :)

    ReplyDelete
  3. @Lolipu Cok tesekkur ederim, cok mutlu oldum icten yorumuna ve guzel dileklerine :)) Dilerim siz de hep cok mutlu olursunuz :)

    ReplyDelete
  4. @Şaziye Ne guzel dilekler, cok cok tesekkur ederiz :)

    ReplyDelete
  5. Ne tatlısınız :)
    Biz bu yıl 35. yılımızı kutlayacağız, dilerim size de nasip olur; sağlıkla, huzurla ve sevgiyle...

    ReplyDelete
  6. birlikte nice mutlu yıllarınız olsun tatlım. her yıl foto çekinme geleneğiniz süpermiş ben de uygulamaya karar verdim bunu. unutmassam tabi. ama sen yazdığın sürece unutmam:) ikiniz de çok güzel görünüyosunuz. ne kadar değişmişsiniz yıllar içinde. iyi de olmuş. siz de yaşlanmak yerine yaş alanlardansınız demek ki:)) o şirin sepet çağrının hediyesi sanırsam kimbilir ne güzel şeyler vardır içinde. pastanın tadı nasıl olmuştu peki? eminim ikiniz de bayılmışsınızdır ben burdan bayıldım. çok öptüm seni nice 10 yıllara! darısı tüm sevenlerin, sevip de birbirinin hayatını kolaylaştıranlara, güzelleştirenlere:)

    ReplyDelete
  7. Nurşen abla cok tesekkur ederiz, ne guzel koskoca 35 yili birlikte gecirmissiniz, nazar degmesin, hep cok mutlu olun ve darisi basimiza olsun:)

    ReplyDelete
  8. Selincim cok tesekkur ederiz soyledigin her sey icin:)

    Sen boyle guzel seyler yazip yazip kactigin icin ayrintilari ogrenemiyorum hic ama guzel bir birlikteligin oldugunu biliyorum.
    Omrunuz mutlulukla gecsin ve o anlari fotograflarla olumsuzlestirin bence de, birlikte yillar gecirdikten sonra ne keyifli olur sene sene o fotograflara bakmak :)

    Pastanin tadi harikaydi :) Bu taraflara yolun duserse yapariz birlikte, yeriz sonra afiyetle :) Bir de bu defa Kwak da denersin belki ;)

    Ben de cok opuyorum seni :)

    ReplyDelete
  9. çok tatlısınız. size de ömür boyu mutluluklar diliyorum......

    ReplyDelete
  10. Ama ben bu posta çoktan yorum yazmıştım!
    Yoksa okudum ve yazacaklarımı düşünüp yazmadım mı?
    Neyse bilmiyorum. Bu aralar kafam dolu:)
    Daha nice mutlu yıllara birlikte:)

    ReplyDelete
  11. Tesekkur ederiz Semi:)
    Ama umarim kafa dolulugu yapilan ya da yapilacak isten guctendir de sıkıntılı bir durum yoktur.

    ReplyDelete
  12. nice güzel seneleriniz olur inşallah...

    ReplyDelete

Post a Comment