Friday, December 14, 2012

Tatile gidiyoruz :)



Noel zamanlarinin en guzel taraflarindan birisi de bu donemde uzun bir tatile giriyor olmamiz. Benim 17 gun Cagri'nin da 11 gun tatili var. Onumuzdeki gunler icin bir Ingiltere gezisi planliyoruz.

Gecen sene Noel tatilinde Isvec'e gitmistik. Belcika'ya tasindiktan sonra yaptigimiz gezilerin icinde Barcelona ile birlikte en sevdigim yer Stockholm'du. Kuzey ulkelerini cok seviyorum, gormeyi istedigim yerlerin arasinda Norvec ve Finlandiya var, kimbilir belki onumuzdeki yil kuzey isiklarini izleme firsati bulurum, ne guzel olur :)

Stockholm'u neden cok sevdigimin cevaplarinin bir kismi su postta :

http://myblog42-42.blogspot.be/2011/12/christmas-time-in-stockholm.html

5 comments:

  1. Merhabalar Sade Kahvenin düzenlemiş olduğu kartpostal etkinliğinde sizinle eşleşmişim. Bana posta adresini gönderebilirseniz çok sevinirim.
    Görüşmek üzere.

    ReplyDelete
  2. Merhabalar yilbasi kartiniz bugun gecti elime, cok tesekkurler :)
    Umarim benimki de sapasaglam size ulasir.
    Yeniyiliniz kutlu olsun :)

    ReplyDelete
  3. Iyi tatiller, bol bol gezin. Fotograflari bekliyoruz:)
    Hamburg'dan sevgiler:)

    ReplyDelete
  4. @A-H

    Kartin elinize ulasmasina sevindim :) Sizinki henuz bana ulasmadi, dilerim en yakin zamanda ulasir..

    Sizin de yeni yiliniz kutlu olsun :)

    ReplyDelete
  5. Tesekkurler Semi size de iyi tatiller, cok keyifli zamanlar gecirin:)

    Yeni donduk eve, yeni yilin ilk iki haftasi sinavlari bir atlatayim, bir suru post birikti geziden :)

    ReplyDelete